5. jednorázovka

11.05.2015 17:42

 

„Už to takhle dál nejde! Zůstaneš doma a nechci slyšet žádné protesty!“

„Ale drahý, nic mi není. Potřebuji jít do práce.“

„Mycrofte, neštvi mě! Zavolám Johna a uvidíme, na čí stranu se postaví.“

„No na tvoji, jinak bys nedal Sherlockovi případ.“

„Prostě budeš tady!“

„Jak to zařídíš drahý?“

Greg si přitáhl svého manžela k polibku a shodil ho na postel. Mycroft jen slastně zavzdychal a zaklonil hlavu, aby se mu Gregory přisát ke krku. Jaké bylo jeho překvapení, když Greg vytáhl z kapsy pouta a připoutal ho posteli.

„Gregory… co to děláš?“

„Zajišťuju, abys nikam nešel.“ odvětil Greg s úsměvem. Pak vytáhl telefon a zavolal Johnovi.

...

John k nim dorazil za půl hodiny a hned se vydal do ložnice vyšetřit pacienta. Sice mu velmi cukaly koutky, protože někoho přivázaného k posteli dosud nevyšetřoval, ale když s Mycroftem skončil, už se tak nesmál.

„Zajímalo by mě, co jste před třemi dny se Sherlockem dělali. Má totéž.“

„Chytil nás ten velký liják a oba jsme promokli na kost a v těch mokrých šatech jsme byli celý den.“

„No bezva, takže jste si vlastní blbostí uhnali zápal plic!“

„Mycrofte, já tě asi přetrhnu!“ zavrčel Greg, který do té doby seděl v křesle v rohu místnosti.

„Napíšu ti něco na horečku a na tu infekci, ale nesmíš vylézt z postele. Mohl bys taky skončit v nemocnici. Jasné?“

„Dobře, ale ať mě Gregory odváže.“ zaprosil Mycroft. Jmenovaný se jen zasmál, políbil ho na čelo a odpoutal ho.

„Díky.“

„Už musím jít. Přijdu se na tebe podívat za týden. Do té doby musíš ležet.“

Mycroft přikývl a John s Gregem odešli. Sotva byli pryč, natáhl se pro svůj mobil.

Nenávidím tě. MLH

 Každý miluje nemocného člověka. SWH

Kvůli tvému debilnímu nápadu musím týden ležet v posteli jako lazar! MLH

Copak? Smrtelná nemoc? Rýmečka? SWH

Jednou tě vážně zabiju! MLH

Kecy starouši. A hlavně teď na to nemáš. SWH

Nebudeš moct kouřit. Špatné co? MLH

Zato tvojí dietě to půjde k duhu. :P Jdu spát. SWH

Spi sladce. MLH

Blbe. SWH

Taky tě mám rád, bratříčku. MLH

Položil mobil na noční stolek a zahrabal se do peřiny. Když se Gregory za chvíli vrátil s léky Mycroft už sladce spal. 

Diskusní téma: 5. jednorázovka

:)

ThePavlaBlog | 11.05.2015

krása, nebyla by povídka i na jejich ratolesti?

Re: :)

Aliya Midnight | 12.05.2015

Věř mi, v tomhle příběhu se k jejich dětem dostaneme často :D

Re: Re: :)

ThePavlaBlog | 12.05.2015

třeba nějaká kulišárna na jejich rodiče :DDDD

<3

Alexis | 11.05.2015

Tohle mi přišlo roztomilé :) a samozřejmě povedené jako vždy^^

Přidat nový příspěvek