8. jednorázovka

22.05.2015 17:49

 

Třísknutí dveří probralo Grega z letargie. Od rána se válel v posteli a byl líný vstát a jít si ohřát oběd. Mycroft ráno zmizel na inspekci svého bývalého místa. Byl zvědavý, kdo nastoupil na jeho místo a jestli práci zvládá.

Dveře od obývacího pokoje se rozvalily a v nich stál Mycroft Lestrade-Holmes. Gregory znal svého manžela za ta léta tak dobře, že okamžitě poznal, že je lepší ho příliš nedráždit.

„Tys o tom věděl?“

„Ahoj Mycey… o čem to mluvíš? Sedni si a vysvětli mi to.“

Mycroft se posadil a Gregory si stoupl za něj a začal mu masírovat ztuhlou krční páteř. Vždycky ho to uklidňovalo a uvolňovalo. Potichu začal vyprávět.

„Ráno jsem byl u expremiéra doma. Bylo to velmi příjemné posezení, ale byl jakýsi neochotný k tomu, aby mi řekl, kdo pracuje na mém místě. Teprve až když jsme dojeli do mojí bývalé kanceláře, jsem, pochopil proč. Zajímalo by mě, jak se to Vicky podařilo utajit.“

Greg se zasmál a sjel rukama níž po Mycroftových zádech.

„To je prosté, lásko. Je to tvá dcera.“

„Až moc… nikdy by mě nenapadlo, že zrovna ona. Gregory, ale ty se nezdáš překvapený. Tys to opravdu věděl!“

Greg přikývl.

„Ano, od začátku co nastoupila. Nejsem z toho kdovíjak nadšený, ale je to Holmesová a udělá si všechno po svém.“

„Proč to neřekla i mě?“ zamračil se Mycroft. Jeho manžel ho obešel, sedl si k němu a přitáhl si ho k sobě blíž.

„Co bys udělal, kdyby ti to řekla? Ale chci pravdu!“ Mycroft se trochu ošil.

„Já… asi bych jí to hned na místě zakázal, protože je to nebezpečná práce.“

„Takže jsem se celé roky mohl bát o tebe a to bylo v pořádku?“

„To je něco jiného!“

„V čem?“

„Je na to moc mladá a nemá zkušenosti a hlavně je to moje dítě a já se o ni nechci bát!“ odsekl Mycroft, ale sám cítil, že jeho argumenty nestojí za nic. Proto se jen zavrtal do náruče svého manžela a byl zticha.

„Důvěřuj jí trochu. Ona to zvládne. Ale nemysli si, že dovolím, aby ses jí pletl do práce. Ty jsi skončil a už se nebudeš vracet. Jasné?“

„Ano drahý, rozkaz.“

Greg si Mycrofta přitáhl blíž a políbil ho. Jejich rty se proti sobě pohybovaly s vášní a láskou. Když se od sebe odtrhli, Mycroft se zasmál.

„Drahý, nepořídíme naší dceři deštník?“

„Nemáš vůbec špatné nápady.“

Oba se zasmáli a znovu se políbili. 

Diskusní téma: 8. jednorázovka

<3

Alexis | 24.05.2015

Jeee^^ Líbí se mi že Vicky nastoupila po tátovy. To mi tam prostě přesně pasuje. Moc pěkné :)

:D

ThePavlaBlog | 22.05.2015

Jako její tatínek xD

Přidat nový příspěvek