Adventní kalendář - páry

07.09.2018 16:13

 

AS Vaší pomocí jsem včera složila seznam párů, které jste si vyžádali + které chci letos zařadit:

 

Johnlock

Mystrade

Hamex

Mormor

Malec

Jimon (Simon/Jace)

Treville/Richelieu

Athos/d'Artagnan

Aramis/Porthos

Hannigram

00Q

Siren

Hartwin

Newtmas (Newt/Thomas) - úplně nové

 

Párů je 14, ráda bych jich měla o něco málo víc, takže pokud Vás napadá ještě něco, klidně to zkuste napsat do komentářů, třeba jsem to viděla/četla. Popřípadě pokud Vám chybí nějaký pár, který už v kalendáři byl a nyní zde není a Vy byste ho chtěli, určitě mi dejte vědět. Kalendář je přeci jen psaný přímo pro Vás.

Aliya

Diskusní téma: Adventní kalendář - páry

fanda?

ThePavlaBlog | 11.09.2018

Pokud jsi fanda, ještě bych tě ještě poprosila z Hobbita - Thorin/Bilbo a Kili/Fili.

Re: fanda?

Aliya Midnight | 12.09.2018

Omlouvám se, Hobbita jsem neviděla, jen mě prosím fanoušci nezabijte

Re: Re: fanda?

ThePavlaBlog | 14.09.2018

Nevadí :)

:)

Marsy | 10.09.2018

Ahoj, Ráda bych ještě pár navrhla :)
Saphael, Jace/Magnus/Alec, Jace/Simon/Raphael, Merthur, Percy Jackson/Nico di Angelo a Percy/Nico/Jason pokud je znáš :)

Re: :)

Aliya Midnight | 11.09.2018

Trojky nejsou můj šálek čaje, ale Saphael a Merthur nejsou problém ;)

Jako vždy

Tes | 10.09.2018

Prosím o Hannigram a Mystrade děkuji :-)

Přidat nový příspěvek