Aliya opět nestíhá...

29.09.2019 14:17

 

Onemocněla jsem, pak začal semestr, nemoc pokračovala a já absolutně nestíhám (no surprise there). Jak to tak vypadá, druhák opravdu otestuje moji trpělivost.

Ale zpátky k důležitým věcem.

Ještě jsem nezačala letošní adventní kalendář, což je fakt velký průser, protože mám jen 2 měsíce na dohnání.

FUCK

Takže bude zázrak, pokud se tady objeví něco před 1. prosincem. Budu se snažit, ale momentálně to vypadá tak, že ve škole každý den končím v 8 a že všichni si myslí, že nemám na práci nic jinýho než jejich předmět.

No takže k AK, opět přijímám nápady na páry nebo na téma povídek (věřte mi, je to už 8. kalendář a vymýšlet pořád nové nápady a neopakovat se je čím dál těžší).

Takže jakékoli nápady se cení, zvlášť na páry, jelikož se je snažím prostřídávat.

Když už nic, plánuju napsat další článek o M/M knížkách, které jsem četla a nahodit Vám nějakou inspiraci na čtení.

Jdu začít psát.

Pa,

Aliya <3

Diskusní téma: Aliya opět nestíhá...

Pevné nervy,

Bezinka | 03.10.2019

a schopnost správně zhodnotit, na co se dřív vykašlat, to jest nejdůležitější umění studentovo

:)

Paulett | 02.10.2019

Dámy zvykejte si. Přednášející jsou skromní a vstřícní.
Pokud se párů týká - navrhuju Johnlock, Mystrade, mušketýři a poprosím i o profíky.

:)

ThePavlaBlog | 30.09.2019

Věr, že tohle zažívám každý semestr, kdy si vyučující myslí, že zrovna jejich předmět, je ten nejdůležitější než všechno ostatní. A že mám podle nich čas se tím jejich předmětem zabývat :D, to víš nejsou to lidé :D :D ty prostě žijí v jiném světě :D.

Nápady na páry - Aziraphale & Crowley ;) a klasika Jonhlock, Mystrade, Malec a z oblasti mušketýrů :D

Přidat nový příspěvek