Anime

11.09.2017 10:23

 

Ahoj, lidičky,

musím se zeptat, kolik je tady nadšenců do anime? Letos bych chtěla přidat do AK nějaké pary z anime, ale jelikož nevím, jaký by byl o to zájem, dělám takový malý průzkum. Stačí mi do komentáře napsat pouze ano x ne. Vy co chcete, můžete napsat aspoň pár anime, které jste viděli, abych měla představu. Popřípadě jestli jsem dané anime viděla, tak můžete napsat i pár.

Tady je můj malý seznam včetně párů (viděla jsem toho víc, ale v tuto chvíli mě napadlo jen toto):

Kuroshitsuji (Sebaciel)

Yuri on ice (Victuuri, Otayuri)

Death Note (L/Light)

Junjou Romantica

Sekaiichi Hatsukoi

Naruto (ItaNaru)

 

Diskusní téma: Anime

-

Aliya Midnight | 15.09.2017

Děkuji za názory ;)

:)

Zia | 12.09.2017

Já fanoušek anime jsem, takže já bych byla ráda. :)

:)

Paulett | 12.09.2017

Za mojí maličkost se může anime vynechat. :)

Já já já

Tes | 12.09.2017

Prosím já se hlásím, určitě Yuri on ice jinak já vyrostla na yaoi a pak plynule přešla na slash :D

Přidat nový příspěvek