Baleťák

16.08.2015 12:19

 

A/N: Před nedávnem napsala Tes drabble s názvem Divadlo (ZDE). Chtěla jsem pokračování a s povolením autorky ho i sepsala. 

 

,,Mohl byste mě pustit, nebo mě hodláte začít líbat?” zeptal se, i když mu byla odpověď jasná.

K jeho překvapení ho muž pustil. Než mohl Mycroft litovat neuskutečněného polibku, muž si ho přitáhl zpátky a vášnivě ho líbal. Mycroftovy ruce skončily ve vlasech neznámého muže a pevně je držely. Trvalo celou věčnost, než se od sebe odtáhli.

Chvíli na sebe hleděli, než se rozesmáli.

,,Děláte to často?” zeptal se Mycroft.

,,Co?”

,,Srážíte se s muži a pak se s nimi vykousáváte.”

,,Ne, jste můj první.”

,,To mě těší,” usmál se muž, než mu podal ruku. ,,Greg Lestrade.”

,,Mycroft Holmes.”

,,Viděl jsem vaše představení, pane Holmesi. Bylo úžasné.”

,,Řekněte mi, pane Lestrade, už jste měl někdy v posteli baleťáka?” zeptal se Mycroft svůdně.

,,Ještě ne.”

,,O hodně přicházíte, přece jen jsme pružní a velmi dobře ohební.”

Gregovi v mysli proběhla velmi podrobná ilustrace Mycroftových slov.

,,No, myslím si, že není moc pozdě na změnu, pane Holmesi. Můj byt, nebo váš?”

,,Váš, pane Lestrade. Jste policista a já už dávno chtěl vyzkoušet pouta.”

Gregovy kalhoty se staly neuvěřitelně těsnými, než si uvědomil jednu důležitou věc.

,,Počkat, jak sakra víte, že jsem policajt?!”

Diskusní téma: Baleťák

Paráda

Karin | 04.12.2018

Dobře jsem se bavila dík.

:)

ThePavlaBlog | 16.08.2015

ha to se musí natočit :D :D :D :D

Re: :)

Aliya Midnight | 17.08.2015

Připravte kamery, dámy :)

<3

Paulett | 16.08.2015

Tu jejich ohebnou noc bych chtěla vidět

Re: <3

Aliya Midnight | 16.08.2015

To my všechny :D

<3

Alexis | 16.08.2015

Divadlo jsem četla a pokračování je jen vítané a moc pěkné ;-) Děkuji ti za něj.

Re: <3

Aliya Midnight | 16.08.2015

Jsem ráda, že se líbilo :D

Jejej

Tes | 16.08.2015

Jú to je vtipné

Re: Jejej

Aliya Midnight | 16.08.2015

Ani moc ne :D

Přidat nový příspěvek