Halloween

02.11.2017 18:09

 

A/N: Trochu pozdě, sorry :D

 

,,Co to máš proboha na sobě, Pottere?”

Severus neměl opravdu vůbec dobrou náladu jen čtyřikrát do roka - na Valentýna, o Velikonocích, o Vánocích a samozřejmě dnes - o Halloweenu.

Není se čemu divit.

Hned zrána Albus prohlásil, že dovoluje, aby v tento den studenti chodili v kostýmech. On sám se na tuto událost vyparádil a celý den chodil v růžovém hábitu.

Severus jím byl značně znechucený a ještě víc, když ho Albus začal nutit do kostýmu. Severus nenáviděl kostýmy, nenáviděl Albuse a nenáviděl všechny své kolegy, kteří se velmi rádi nacpali do všelijakých ubohých kostýmů. Severus si připadal jako v cirkuse.

A samozřejmě měl tušit, že kostýmy budou něco, do čeho se Potter velmi rád oblékne.

,,Líbí?” usmál se Harry a otočil se dokola, aby předvedl svůj kostým.

,,Je nějaký důvod, proč ses oblékl do mého hábitu?” zeptal se Severus s pozdviženým obočím.

,,Hledal jsem tak dlouho dobrý kostým a pak mě napadlo tohle. Navíc vzhledem k tomu, jak moc jsi majetnický, jsem si myslel, že by tě to mohlo vzrušovat. Mýlil jsme se?”

Severus by rád odpověděl ne, ale v tuto chvíli nemohl lhát. Harry v jeho oblečení vyvolával zkraty v mozku, které mu zabraňovaly racionálně přemýšlet.

,,Do postele, hned!”

,,Oh, myslel jsem, že se ti budu opravdu líbit,” usmál se šibalsky Harry a se smíchem se rozběhl do ložnice.

Netrvalo dlouho, než ho následoval Severus.

Diskusní téma: Halloween

Paráda

Karin | 29.11.2018

Smějí se jen při te představě a obráceně by mně asi kleplo.

<3

Alexis | 03.11.2017

Perfektní ;-)
a co se týče Paulettina komentáře... Vidět Severuse v Harryho oblečení by mě asi stálo pěkný průser, protože bych se tak smála, že by mě pak Snape proklel až kdo ví do jakého pokolení :D

Re: <3

Aliya Midnight | 05.11.2017

A to nikdo z nás samozřejmě nechce ;) <3

:D

Paulett | 03.11.2017

Ještě, že to nebylo obráceně :D

Re: :D

Aliya Midnight | 05.11.2017

:D

Přidat nový příspěvek