Hledám pomocníky!

04.10.2015 14:33

 

Jak už článek napovídá, potřebuju pár asistentů:

a) někoho na beta-reading, který by byl ochotný protlouct se všemi povídkami, které jsem kdy napsala,

b) někoho, kdo umí pracovat s wordem a byl by ochotný mi z povídek dělat ebooky.

Chci zvyšit úroveň svých povídek, takže potřebuju, aby po mě někdo opravoval chyby. Zároveň vím, že spousta z vás si chce povídky stáhnout a já nemám čas, zvlášť když se snažím co nejčastěji psát, abyste měli co číst.

Kdyby byl nějaký dobrovolník (lépe víc dobrovolníků), byla bych ráda.

V případě zájmu pište do komentářů nebo na můj mail. Předem díky :)

Diskusní téma: Hledám pomocníky!

a)

DarkPony | 04.10.2015

Betovanie by nebolo ani pre niekoho zo Slovenska zložité a všetky tvoje poviedky mám 3-krát prečítané...just sayin :D

Re: a)

Aliya Midnight | 05.10.2015

Beru tě! :)
Napiš mi prosím na mail, ať můžeme domluvit podrobnosti :)

Přidat nový příspěvek