K.O. Počítač

16.09.2014 19:09

Tak abych toho neměla málo, dneska se mi posral počítač, kde jsou všechny mé povídky. Nejde rozjet. Budu muset znovu napsat poslední kapitolu Iliuzije a epilog a všechny části adventního kalendáře. Už jsem z toho všeho zdeptaná, takže jestli vše půjde takto dál, já to vzdávám. Budu vás informovat, jak to bude dál, třeba se rozjede. Nicméně příští týden jedu se školou na výlet do Francie, takže tady týden nebudu. Poté budu muset dohnat ztrátu ve škole a opravdu nevím, kdy budu mít na blog čas. Je mi to líto lidi, ale já fakt nevím, co budu dělat.

Diskusní téma: K.O. Počítač

držim palce....

Listred Moriarty | 17.09.2014

To zvládneš :) Trust me, I am Moriarty...

Re: držim palce....

Aliya Midnight | 18.09.2014

Věřím ti :D

Re: Re: držim palce....

Listred Moriarty | 19.09.2014

Nic jiného než věřit nezbývá takže........ :D

.

Alexis | 17.09.2014

Tak tohle ti nezávidím a mrzí mě že se ti tohle stalo. I mě už takhle odešel jeden notebook. Ale stejně jako Paulett se jim povedlo mi alespoň zachránit data. Doufám že stejné štěstí budeš mít i ty a držím palečky. No a tu Francii si užij :)

Re: .

Aliya Midnight | 18.09.2014

Díky :-)

Paulett | 16.09.2014

To se mi před lety stalo taky. Vzpomínám si na to moc dobře. Taky základní deska u noťasu. Ale v servisu mi zachránili data. Jen klid, věřím, že to tak hrozné nebude.

Re:

Aliya Midnight | 18.09.2014

Taky doufám.

Stolní nebo noťas?

ThePavlaBlog | 16.09.2014

Ahoj, a to máš stolní nebo noťas? Protože jestli máš noťas, tak by mohla bejt v kejlu jen baterka a ta stačí dát jen nová a nic se neztratí. (to se mi právě stalo u mého noťasu) Ale pokud stolní tak to je práce velká.

Re: Stolní nebo noťas?

Aliya Midnight | 16.09.2014

Noťas a na baterku to nevypadá. To bude spíš základová deska.

Přidat nový příspěvek