Konec roku a plány do toho nového :)

31.12.2015 10:21

 

Předtím než začnu, bych vám všem ráda popřála jen to nejlepší do dalšího roku :) Hodně štěstí, lásky a energie do školy či práce. 

Co se událo tento rok na blogu?

Na začátku roku jsem dopsala sérii Vánoce u Holmesů, následně zveřejnila poslední kapitoly Život je pohádka (moje první spolupráce s úžasnou Paulett, která stála za zrozením této povídky i Vzpomínek).

Brzy v březnu přišla na řadu povídka Love is Blindness, která málem byla i zrušená kvůli poklesu vašeho zájmu. Nakonec jsem ji ale dokončila, aby se Will dočkal svého šťastného konce.

S Paulett jsme začaly psát další povídku - Vzpomínky. Tímto děkujeme Alexis a ThePavlaBlog za jejich velký zájem.

A nakonec jste dostali druhou řadu Konzultantů, s kterou jsem trochu zaseklá, ale v dalším roce se jí začnu věnovat. Psala jsem jí současně s kalendářem a ten byl pro mě důležitější, takže tato povídka musela jít na chvíli stranou.

Mezi kapitolovkami byly samozřejmě i povídky na přání, za zmínku stojí povídka Démon, ze které se stala série, i přes můj počáteční nesouhlas.

Co chystám na příští rok?

Dokončení Knzultantů, druhou sérii další oblíbené kapitolovky, kapitolovku na Mušketýry a možná i kapitolovku na Sherlocka. 

Největším plusem pro vás asi bude velký rozcestník, který vás navede na každou povídku, kterou jsem kdy napsala (i ty na starém blogu). Bude to trvat dlouho, než to udělám, protože povídek i jednotlivých kapitol, jsem už napsala přes 500. 

Moje prosba na vás

Je konec roku, ráda bych vás proto všechny poprosila, jestli byste mi mohli pod článek napsat krátké hodnocení letošního kalendáře a povídek obecně. Nebylo by na škodu poznamenat, jestli vám tu něco nechybí (nějaký pár) nebo jestli byste chtěli povídky na nějaký fandom, na který zatím nepíšu.

Povídky píšu hlavně pro vás, tak bych ráda dostala i zpětnou vazbu.

 

To je zatím vše. Dnes se můžete těšit na ještě jednu povídku, která bude zároveň posledním článkem tohoto roku.

Vaše Aliya Midnight

Diskusní téma: Konec roku a plány do toho nového :)

-

Aliya Midnight | 02.01.2016

Děkuji vám všem za vaše názory. Moc mě potěšily :)

šťastný nový rok

Merope | 01.01.2016

Prajem šťastný nový rok, veľa úspechov a aby blog dobre slúžil... Momentálne veľmi nestíham čítanie, keďže som si naložila zas extrémne množstvo poviedok *moja vina ja viem, ale to čo som si prečítala sa mi veľmi páči, som momentálne nadšená z takých romantických vecí, ktoré zlepšujú náladu :D neviem sa ich nasýtiť... nuž nové fandomy, tých je vždy veľa, stačí sa pre niečo nadchnúť a už to ide...
Ďakujem za zlepšenie nálady, za darčekové poviedky a vcelku aj za tie naše rozhovory, no veď vieš... Držím ti palce v písaní... aj v novom roku...

krásný rok 2016

ThePavlaBlog | 31.12.2015

Taktéž ti přeji krásného silvestra a úspěšný rok 2016. Já osobně všechny tvoje povídky žeru :D. Nejvíc páry - Johnlock, Mystrade, Mormor, Hamex, Hanningram, Athos/d´Artagnan, Aramis/Portos, Treville/Richelieu a 00Q. Jsem vždy nadšená ze všech tvých povídek i AK i z letošního to byla prostě radost číst. Už se nemůžu dočkat další plánů na povídky. Hlavně když tam bude sex :D :D :D (Já vím jsem úchylná :DDDD) a mimča :D <3. Budu ráda prostě za všechny povídky,neboť mi pomáhají uniknout z té naší reality a trošku vždy vypnout od školy (jeden by se z toho zkouškového a všeho okolo zbláznil). Budu dál vždy nadšeně číst a komentovat. Kdybych byla schopná napsat takové skvosty jako ty neváhala bych je publikovat, ale takový dar nemám. Proto jsem ráda za ten tvůj. :) xoxo ThePavlaBlog

Šťastný nový rok!

Akiera | 31.12.2015

Úžasnýho silvestra, šťastný nový rok a užij si speciál Sherlocka :)
Každopádně se omlouvám že věcně nekomentuji, ale všechno co píšeš se mi moc dobře čte, líbí se mi to a vždy to stojí za to.. Doufám že i v příštím roce budeš psát tak jak letos ;) Hlavně ať máš pořád elán do psaní :P

<3

Alexis | 31.12.2015

I tobě přeji vše nejlepší v roce 2016 a hodně múzy.
Letošní kalendář byl úžasný. Potěšilo mě, že jsi tentokrát zařadila pár z Kingsmana. Harry a Eggsy jsou jedni z mích oblíbenců. Série Démon se stala jednou z mých oblíbených (I když já mám asi oblíbené všechny) takže jsem ráda, že jsi pokračovala i když jsi ze začátku nesouhlasila.Vzpomínky jsou něco, co my vždycky zlepšilo den takže jsem za ně opravdu ráda. No a ohledně Love is Blindness, jsem ráda, že se nakonec dokončila. Zkrátka a dobře... Tvůj styl psaní mě opravdu oslovil a zatím mě nezklamalo vůbec nic co jsi dosud napsala. Už se moc těším na příští rok a nové povídky.

Štastný nový rok 2016

eNka | 31.12.2015

Ahoj,
komentuji na této stránce snad poprvé, protože jsem neuvěřitelě linej člověk :D :D
Každopádně zbožnuju tvůj styl psaní a všechny tvoje povídky hltám s tím největším nadšením, co existuje. Každá nová povídka či jen kapitola je alespon z mé strany očekávána a každý den kontroluji zda něco nepřibylo.
Nejradši mám od tebe Johna/Sherlocka a Athose/D'artagnana.
Děkuji ti za všechen čas, který trávíš nad psaním a přeju ti ten pro tebe nejkrásnější rok 2016.
Těším se na další povídky :*
Tvoje věrná, ale málo komentující eNKa ♥

Přidat nový příspěvek