Konzultanti a kalendář!

26.09.2015 16:53

 

Ahoj, zlatíčka!

Mám pro vás pár dobrých zpráv. Kterou mám začít první? 

Asi začnu tím, že chystám pokračování jedné z mých (asi) nejlepších kapitolovek. Když říkám nejlepší, myslím ve smyslu nejlépe vámi hodnocenou. A o čem bude druhá série?

John a Sherlock jsou spolu šťastní, i když se občas hádají. Stále řeší případy pro Yard, když se jim do cesty postaví Moriarty. Pak Sherlock spáchá sebevraždu a nechá Johna samotného.

Na co se můžete těšit? Láska, slzy, sarkastické poznámky, vy-víte-co, hodně ran pěstí a pár výstřelů zbraní (jop Aliya je zase v sedle :D).

A druhá dobrá zpráva? 

Tento rok bude znovu kalendář. Věřte mi, že letos měl na mále, ale nemohla jsem to dopustit. Přece je to jeden z hlavních znaků mého blogu a hlavně dárek pro vás za vaši podporu :)

Na co se letos můžete těšit? 

Jako obvykle na pět základních párů - Johnlock, Mystrade, Mormor, Hamex a Hannigram. Jenže to není všechno, těch párů bude víc (zatím se konečné číslo pohybuje na 13, ale ještě se může změnit). Z toho důvodu nebudou mít všechny páry stejný počet povídek. Stejně jako minulý rok i letos by mělo být 32 povídek, i to ovšem není finální číslo, může jich být méně. 

Doufám, že jsem vás potěšila. Už brzy přibude prolog ke Konzultantům.

S láskou vaše milovaná Aliya

Diskusní téma: Konzultanti a kalendář!

<33

Irene Adler | 04.10.2015

To je mi, ale krásná vize do budoucnosti :-)

směje se pod vousy

Tes | 02.10.2015

A já si říkala kdo mi vykradl zbrojnici a nechal mi tam vzkaz Jsem lepší :D

:3

Akiera | 27.09.2015

Wau.. Po čase se znovu sem dostanu a tohle.. Už se těším :)

<3

Alexis | 26.09.2015

Ooooo ano... jak napsala Paulett: Čeká nás světlá budoucnost.
A já se na ní hodně moc těším.

<3

Paulett | 26.09.2015

Čeká nás světlá budoucnost. ;)

Přidat nový příspěvek