M/M knihy 2

24.01.2020 19:42

 

Ještě mi chybí jedna ústní zkouška a mám zkouškové za sebou, tak prosím ještě chvíli vydržte. Zatím jsem Vám sepsala některé knihy, které jsem za minulý rok přečetla a které by se Vám mohli líbit.

 

Mary Calmes - Série The Marshals 

 

O této sérii jsem psala již v předchozím článku. V té době jsem čekala na 4. knihu této série a musím říct, že byla skvělá.

 

Sérii tedy rozhodně doporučuji. Je napínavá, obsahuje žhavé scény *wink wink* a Mira si prostě zamilujete.

 

Jediné, co pro mě bylo občas problém, je autorčin styl psaní. Občas se děje zamotávaly a já nevěděla, co se děje.

 

4,5/5

 

N. R. Walker - Imago, Imagines

Výsledek obrázku pro imago

Tato dvoudílná série je jedním slovem rozkošná. Lepideptorista Lawson se setkává s Jackem, který pracuje v parku. V knize nechybělo i napětí, ale celkově to bylo dost fluffy a přesně to, co potřebujete po dlouhém dni.

 

4/5

 

N. R. Walker - On Davis Row 

Výsledek obrázku pro on davis row

Strážník Noah, který vidí dobro v lidech, kteří spáchali zločiny, se setkává se CJ. CJ není špatný, ale pochází z ne moc dobré rodiny. I když CJ zpočátku odmítá jakoukoliv pomoc od Noaha, nakonec mu přece jen podlehne.

 

Kniha nebyla špatná, ale Noah se chvílemi choval jako zamilované štěňátko a připadalo mi, že skoro až zmanipuloval CJ. Walker mám jako autorku ráda, ale Noah mě občas opravdu vytáčel.

 

3/5

 

N. R. Walker - Blood and milk   

Výsledek obrázku pro n r walker blood and milk

Tak tohle bylo opravdu něco. Heath na popud svých snů vyráží do kmene Maasaiů, kde chce zůstat. To je mu nakonec dovoleno. Setkává se zde s Damu, který je tak trochu vyvrhelem.

 

Damu ho učí životnímu stylu maasaiů, takže se dozvídáme některé jejich zvyky. Spřátelí se a nakonec jejich přátelství vykvete ve víc.

 

5/5

 

Tara Sim - Timekeeper

Výsledek obrázku pro tara sim timekeeper

Trilogie z alternativní viktoriánské Anglie. Každá obec má věž s hodinami, pokud se pokazí, čas přestane fungovat a to je dost velký problém. Existuje skupina lidí, která se o tyto hodiny stará. 

 

Každá věž má také svého ducha. Vztah mezi duchem a těmi, co hodiny opravují je zakázaný. Takže už asi víte, kam tohle směřuje.

 

Někdo záměrně ničí tyto věže, takže naši hlavní hrdinové musí zjistit, kdo to dělá, a zastavit je. 

 

Kniha je opravdu zajímavá. Ještě musím dočíst poslední knihu, ale zatím opravdu super. 

 

4/5

 

Alice Oseman - Heartstopper

Výsledek obrázku pro heartstopper

Komiks, který je tak zatraceně roztomilý, až mě z toho bolí zuby. Vydávají ji teď i v Česku, takže pokud budete mít možnost, jděte do toho. V angličtině byly zatím vydány dva díly, třetí by měl vyjít myslím teď v únoru.

 

5/5


 

Diskusní téma: M/M knihy 2

dotaz

Dag | 25.01.2020

Ahoj,
ty knížky jsou všechny v angličtině? Nenašla by se nějaká v češtině? (nebo slovensky nebo i polsky to ještě zvládám). Z Tvojí poslední nabídky mám doma dvě, které jsi doporučila a jednu na kterou jsem narazila náhodou (Andrew Seam Creer-Less - není špatná a má Pulitzerovu cenu za rok 2018 a jsem zrovna neměla co číst).
Prosím, kdys věděla o něčem zajímavém ...
Děkuji D.

Re: dotaz

Aliya Midnight | 25.01.2020

Ahoj,

jediná, která zatím vyšla v češtině je Heartstopper pod názvem Srdcerváč (myslím).

Minulý rok také vyšlo pokračování Muffin a čaj - Koláčky a spiklenci. Super knížka, určitě doporučuji!

Bohužel o ničem jiném v češtině zatím nevím :(

Re: Re: dotaz

Dag | 10.02.2020

Děkuji, určitě se na to juknu. :)

Přidat nový příspěvek