Můj Anděl (Pro Tes)

09.07.2015 11:44

 

A/N: Možná trochu víc sladký, než by mělo. Rozhodně tu máme těhotného Jima a Sebastiana, který udělá pro svého manžela všechno.

 

,,Sebastiane!” vykřikl Jim mé jméno snad podesáté toho dne.

Opatrně jsem položil na stůl ve své pracovně zbraň, kterou jsem doteď čistil a vydal se za svým manželem do obýváku. Ležel na pohovce a kromě tmavých boxerek a mé bílé košile na sobě nic neměl. Košili měl rozepnutou a hladil si své kulaté bříško.

Musel jsem se nad tím pohledem usmát. Nikdy jsem nečekal, že bych se oženil a už vůbec ne, že bych měl děti. Teď jsem měl obojí a vůbec toho nelitoval. Byl jsem vděčný.

,,Co se děje, lásko?” zeptal jsem se a klekl si před pohovku, abych ho mohl políbit.

,,Nohy,” zasténal.

Ještě jednou jsem ho políbil, než jsem se vydal do koupelny pro masážní olej. Vrátil jsem se zpátky k němu a sedl si pod jeho nohy. Protáhl se jako kočka a spokojeně zavřel oči, když ucítil mé dotyky na svých nohách.

Lehce jsem je masíroval a on slastí skoro vrněl. Nutilo mě to k úsměvu, jak někdo tak nebezpečný, mohl být ve skutečnosti tak roztomilý? Kdybych to řekl o Jimovi předtím, asi by mě zabil. Teď mu to nevadilo, naopak se červenal. Samozřejmě, že to sváděl na hormony a přísahal, že až z něj bude naše dítě venku, nakope mi zadek.

,,Jsi roztomilý,” řekl jsem a políbil ho na koleno.

,,Ne, nejsem. Roztomilé jsou malé holčičky. Já jsem sexy, přímo bůh sexu.”

,,To ano.”

Pokračoval jsem v masáži, dokud nebyl spokojený.

,,Díky, Sebby,” poděkoval a za odměnu chytl jednu mou ruku a položil si ji na bříško.

Byl v osmém měsíci a jako každý měl skoro každý den obavy, že je tlustý a není sexy. Z tohoto důvodu mi zakazoval dotýkat se ho. Naštěstí byly výjimky, kdy mi dovolil dotknout se jeho bříška. Například když naše dítě začalo kopat a on se chtěl podělit o ten úžasný zážitek. Nebo když jsem udělal něco, co ho velmi potěšilo (jako třeba masáž jeho bolavých nohou).

,,Miluju tě.”

Lehce jsem líbal celé jeho bříško a pomalu se posouval směrem nahoru, abych mohl okusit jeho rty. Vlídně mi vycházel vstříc a zabořil své malé ruce do mých vlasů. A protože by to jinak nebyl on, pořádně za ně zatahal, až jsem si myslel, že je vyškubnul.

Zasyčel jsem bolestí, ale ten zmetek se jen usmíval.

,,Jsi parchant,” zamumlal jsem do jeho rtů.

,,Ne, jsem matka tvých dětí, tak mě rozmazluj.”

Opět vzal mou ruku do své, vedl ji stejným směrem jako před chvílí, ale tentokrát níž. Věděl jsem, co po mně chce, a jako správný manžel jsem byl povinen splnit každé jeho přání.

Sundal jsem mu boxerky a uchopil ho do ruky. Spokojeně mumlal a prohýbal se pod každým pohybem, který jsem mu věnoval. Jedna z výhod těhotenství byla jeho věčná nadrženost. Po orgasmu byl vždy klidnější a já se nemusel tolik vypořádávat s jeho změnami nálad.

,,Sebastiane, nebuď hajzl!” protestoval Jim, když jsem ho mučil pomalým tempem. Zasmál jsem se, ale neudělal nic proto, abych mu ulevil. ,,Sebastiane, to mám sakra zavolat další podřízené, aby udělali to, co ty ne? Mám si snad zavolat toho zrzka, co po mně pořád pokukuje? Vsadil bych se, že by mi rád podal pomocnou ruku.”

Kousnul jsem ho do krku a zvýšil své tempo. Ten bastard vážně věděl, co na mě platí.

,,Ať tě to ani nenapadne! Jsi můj, jen můj.”

,,Je tvůj, Sebby, jen tvůj. Ukaž mi to, jen mi to ukaž.”

Splnil jsem mu přání, a co nejrychleji ho dovedl k orgasmu. Spokojeně zavřel oči a vydýchával se. Já zatím otřel svou ruku do jeho spodního prádla, které jsem následně použil i na jeho bříško.

Ještě jednou jsem ho políbil, než jsem odešel do ložnice, abych mu našel čisté prádlo. Vybral jsem první, které mi padlo do ruky, a vrátil se k němu. Beze slova si ho s mou pomocí nasadil a stulil se ke mně.

,,Sebby?”

,,Ano, lásko?”

,,Mám chuť na čokoládový dort a vanilkovou zmrzlinu.”

,,Hned ti ho zajdu koupit, miluju tě.”

Neodpověděl, jen dál lenošil na pohovce. Oblékl jsem si bundu a odešel ven, abych uspokojil manželovy potřeby. Ještě nikdy jsem nebyl tak vděčný, že blízko bytu máme obchod s potravinami a cukrárnu.

Koupil jsem vše, co Jim chtěl a ještě něco navíc, a vrátil se zpět domů. Jim ovšem usnul. Rychle jsem odešel do kuchyně a vyskládal nákup, než jsem se vrátil do obýváku. Vzal jsem Jima do náručí a odnesl ho do naší postele. Tam se mu bude spát lépe, zvláště kvůli jeho věčně bolavým zádům. Navíc by mě zabil, kdybych ho nechal spát na pohovce.

Něžně jsem ho uložil do postele, přikryl ho a věnoval mu polibek na dobrou noc. Tiše jsem opustil ložnici a vydal se zpět do své pracovny, kde ležely moje zbraně. Opět jsem se pustil do jejich čištění a čekal, až se znovu ozve andělský hlas mého manžela a bude se dožadovat mé plné pozornosti.

 

Diskusní téma: Můj Anděl (Pro Tes)

Aliyo přines hadr :D

Tes | 10.07.2015

Právě jsem se roztekla po podlaze, tak mě prosím přijď setřít musím do práce *nechce, chce pokračování*

Re: Aliyo přines hadr :D

Aliya Midnight | 10.07.2015

Jsi si jistá, že to není jen z toho vedra? :D

Re: Re: Aliyo přines hadr :D

Tes | 10.07.2015

né to je naprosto sweet

:)

ThePavlaBlog | 09.07.2015

krásné :)

Re: :)

Aliya Midnight | 09.07.2015

Děkuji :)

<3

Alexis | 09.07.2015

To je tak sladký... ale rozhodně moc pěkný ;-)

Re: <3

Aliya Midnight | 09.07.2015

Díky :)

Přidat nový příspěvek