Na ošetřovně

01.12.2014 05:09

Tak jsem si kvůli vám přivstala.

 

Věnováno: Naty

 

James se právě vrátil z mise, když slyšel zprávu, kterou slyšet neměl.

Q je na ošetřovně.

Všichni věděli, jak moc je ohledně Q ochranitelský. Zpráva jako tato ho mohla rozzuřit, což se i stalo.

,,Q je kde?” zařval naštvaně, než se rozběhnul na ošetřovnu. Zde na jedné posteli spal Quillan. Jeho brýle byly položené na stolku vedle postele a tak nic nebránilo výhledu na jeho mladou tvář.

,,Quilly,” zašeptal. Sedl si na okraj postele a šáhl mu na čelo, nebylo horké.

,,Je přepracovaný. Nejméně den nespal a s jídlem či pitím se moc neobtěžoval. Jeho tělo ten nátlak nevydrželo. Jakmile se probudí, může jít domů, ale prvně by se měl aspoň trochu najíst,” informovala ho sestřička.

James přikývl a lehce sevřel Quillanovu studenou ruku.

,,Quille, ty paličáku,” zašeptal. ,,Vždyť jsem ti říkal, ať na sebe dáváš pozor a nepřemáháš se. Řekl jsem ti, že si můj důvod, proč se vždy dokážu vrátit domů. Představa, že se s tebou opět shledám, opět tě políbím, mi dává sílu, abych všechny ty idioty zabil a dokázal se vrátit. Jestli si ty tupče něco uděláš, ke komu se budu vracet?”

James políbil Quillanovu ruku.

,,Nutíš mě starat se o sebe, ale sám sobě starost nevěnuješ. Prosím, věnuj pozornost i sám sobě. Miluju tě.”

Quillan stále spal. James si zul boty a natáhl se vedle něj. Přitáhl si ho k sobě a políbil ho na čelo. Bojoval proti únavě, ale ta ho dohnala a brzy podřimoval jako jeho drahý Quillan.

 

 

Diskusní téma: Na ošetřovně

-

Aliya Midnight | 01.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo, děvčata :) Zřejmě budu vstávat dřív, ať nemusíte čekat do šesti do večera. Mimochodem, tato povídka byla věnovaná Naty. Zapomněla jsem to do článku napsat.

Re: -

Listred Moriarty | 01.12.2014

Alespoň budu chodit dřív spát, abych se měla ráno na co těšit :)

Skvělé

Tes | 01.12.2014

Perfektně zahřeje, když člověk konečně dobruslí domů :D Nemůžu se dočkat zítřka

:o

Naty | 01.12.2014

Moc krásný a jsi moc hodna ze sis privstala :) ;)

<3

Alexis | 01.12.2014

Perfektní a takové sladké.

:3

Listred Moriarty | 01.12.2014

Jé :) to je roztomiloučQé (opravdu jsem to slovo řekla??) Moc děkujem že si si přivstala :)

Jéj

Nicolette Snow | 01.12.2014

To je také zlaté. :) Zboznujem tvoje poviedky a na Advent som sa tesila len kôli tvojmu kalendáru, dúfajuc ze neaklames a nechás vsetkých zit. Dakujem za to ze si nesklamala. :) <3

...

Profesor | 01.12.2014

Moc hezká povídka. Děkuji za tvé přivstání si.

;)

Paulett | 01.12.2014

A my tě za tvé přivstání milujeme.... za tvoje povídky taky. Díky ;)

...

Akiera | 01.12.2014

Aww.. to bylo tak smutný a sladký zárověň :) ale moc hezký :)

Přidat nový příspěvek