Největší chyba

02.10.2016 15:39

 

A/N: Na tenhle film jsem narazila náhodou, když jsem sledovala videa s gay páry. Jedná se o film Suicide room. Tohle drabble je plné spoilerů, ale to vám snad nebude vadit. Pokud by byl zájem o další povídky na tento pár, budu ráda.

 

Znáte ten pocit, když víte, že jste udělali velkou chybu, kterou nelze napravit? Někteří z vás jistě ano, ale i tak. Kvůli vám se zřejmě nikdo nezabil.

Protože to je má největší chyba.

Zabil jsem Dominika Santorskiho.

Zničil jsem mu život. Mé činy ho dovedly k sebevraždě. A já mu ani nebyl na pohřbu.

Já...miloval jsem ho. Asi si teď říkáte, jak je to možné vzhledem ke všem těm svinstvům, co jsem mu provedl. Ale já ho vážně miloval, nevěděl jsem, jak mu to dát najevo a cesta, kterou jsem si k tomu vybral byla kilometry daleko od té správné.

Vždycky jsem po něm toužil a když jsme se tenkrát na maturáku políbili, byl to pro mě splněný sen. My dva se začali škádlit a já doufal, že brzy to snad vyústí v nějaký vztah.

Samozřejmě že jsem to byl já, kdo všechno posral.

Po tom osudném tréninku a řadě videí, které jsem dal na internet, přestal Dominik chodit do školy.

Myslel jsem si, že se z toho oklepe a opět se vrátí. Vrátil se jen jednou a poté už nikdy.

Každý den jsem chodil do školy, pozoroval jeho prázdné místo, ale ani jednou jsem se neodhodlal k tomu, abych šel k němu domů a omluvil se.

Byl jsem příliš tvrdohlavý a nechtěl přiznat, že bych já něco mohl udělat špatně.

Ale udělal a moc.

Byl jsem první z těch, co viděli to video na internetu. Těch, co sledovali, jak Dominik Santorski pomalu umírá v bolestech.

Celou dobu jsem brečel jako malé dítě, nevěřil jsem tomu, že je Dominik pryč. Můj sladký překrásný Dominik.

Teprve dva měsíce po jeho pohřbu jsem se konečně odhodlal a navštívil jeho hrob s kyticí žlutých tulipánů (měl je rád). Přísahám bohu, že jsem ještě nikdy takhle moc nebrečel.

Dominik si tohle nezasloužil, Dominik měl být živý.

Posral jsem to a do smrti si to budu vyčítat.

Do smrti si budu pamatovat bolest v jeho tváři způsobenou mnou samým. Do smrti si budu pamatovat jeho smrt. Do smrti.

Doufám, že nad až sám zemřu, dostanu příležitost se mu za vše omluvit. I když to je jen velmi málo pravděpodobné.

Hajzli jako já jdou rovnou do pekla.

Diskusní téma: Největší chyba

Paráda

Karin | 29.11.2018

Krásné ale smutné.

Přidat nový příspěvek