Noc lásky

08.09.2015 19:24

 

A/N: Na vaše přání ještě jedno krátké pokračování povídek Pomoc a Ano.

 

Sherlock pořádně zaryl své nehty do Jimových ramen a s dlouhým stenem vyvrcholil. Moriarty nad ním se ušklíbl.

,,Uspokojil jsem tě tak, jak jsem slíbil?” zeptal se.

Sherlock byl ovšem mimo a nedokázal Jimovi na otázku odpovědět. Jim proto s úšklebkem pokračoval, dokud nedosáhl vlastního vrcholu. Uspokojený se svalil na Sherlocka, který se k němu okamžitě přitulil.

Celých deset následujících minut strávili potichu. Užívali si vzájemnou přítomnost, které jim toto spojení dovolovalo. Pro jednou byly jejich otravné mozky ticho a oni byli omezeni jen na ty nejzákladnější funkce. Momentálně připomínali pár koček, které se k sobě tulí.

,,Chyběl jsi mi,” zašeptal Sherlock.

,,Ty mně taky.”

Jim byl týden na jednání v New Yorku. Místní podnikatel si ho najal na vraždu a Jim s ním potřeboval probrat veškeré detaily. Chtěl s sebou vzít i Sherlocka, ale ten musel bohužel jet ke své matce, která se o svého syna velice strachovala.

Jim neměl na výběr, musel Sherlocka pustit. Věděl, jaké matky dokážou být, navíc si nechtěl rozhádat Sherlockovu rodinu.

,,Jak šlo jednání?”

,,Nudné a otravné. Ten chlap pořádně nevěděl, co chtěl. Pitomec.”

Sherlock se zasmál svým hlubokým hlasem, ze kterého Jim padal do kolen.

,,Jak se má paní Holmesová?”

,,Chce se s tebou setkat o Vánocích.”

,,Do Vánoc zbývá dost času. Budeš mě moci varovat před vším, co bych mohl pokazit.”

,,Budeš se jí líbit,” zamumlal Sherlock a tváří se otřel o Jimovu.

,,A to víš jak?”

,,Protože se líbíš mně.”

Jim protočil oči, ale jeho celé tělo nad Sherlockovými slovy zčervenalo. Sherlockovi oči ovšem byly zavřené, takže si toho nevšiml.

,,Mimochodem bude tam i můj bratr s Lestradem. Snaž se je nedráždit.”

,,Samozřejmě, přeci jen chci udělat dobrý první dojem ne?”

,,Nikdo nedokážu udělat takový první dojem jako ty.”

,,Beru to jako kompliment.”

,,Jak také jinak?”

Sherlock se natáhl pro ještě jeden polibek, než se mu schoulil na hrudi, připraven ke spánku.

,,Dobrou noc,” popřál, než zavřel oči.

,,Dobrou, Sherly.”

Diskusní téma: Noc lásky

;)

ThePavlaBlog | 10.09.2015

Ty víš jak potěšit :)

Re: ;)

Aliya Midnight | 10.09.2015

To vím :D

Super!

Irene Adler | 09.09.2015

Krásná kapitola <3.. Sheriarty jako pár se mi moc líbí, ale Johnlock je prostě Johnlock, ale moc krásně napsané :)

Re: Super!

Aliya Midnight | 09.09.2015

Díky :)

Dobrá práce

Tes | 09.09.2015

Krása, vidím že moje Sheriarty mám dobrý vliv. Moc se mi to líbí.

Re: Dobrá práce

Aliya Midnight | 09.09.2015

To je spíš vliv čtenářů, ale ty na tom máš taky podíl :D

Přidat nový příspěvek