Omluva

30.07.2017 07:47

 

Omlouvám se, že na Vás opět kašlu, ale teď jsem byla dva týdny v kuse v práci a jsem naprosto mrtvá. Tenhle víkend mám volný a příští týden jedu zase dva týdny, tak toho mám dost. Nejhorší je, že mi naprosto docházejí nápady a na psaní nemám čas a v poslední době ani náladu. Snažím se něco napsat, ale jde mi to vážně ztuha, takže prosím o velké strpení.

Navíc už začínám řešit letošní adventní kalendář, takže pokud máte jakékoli přání, co se kalendáře týče, šup s ním do komentáře.

S láskou, vaše Aliya

Diskusní téma: Omluva

<3

Alexis | 01.08.2017

Naprosto tě chápu. U mě to sice je jenom brigáda ale taky je to pořádný zabiják času. Takže není vůbec proč se omlouvat. A s nápady... určitě se dřív nebo později nějaké objeví a my si rády počkáme protože na povídky od tebe se vyplatí počkat ;-)

No a co se týká AK tak myslím, že je jasné, že u mě to bude Hannigram, Treville/Richelieu a možná kdyby se ti chtělo a byla by jsi hrozně hodná tak Q/James Bond. Moc děkuju i jen za jednu z těchhle povídek :-)

Díky za vzkaz,

Bezinka | 31.07.2017

je skvělé vědět, že je vše v pořádku a jen život dává tuhle chvíli člověku víc zabrat. Myslím že nic nemá smysl lámat přes koleno a už vůbec ne kreativní činnosti. Až si srovnáš pracovní rytmus inspirace se jistě vrátí.

A co se AK týká prosím Maleck a Hannigram :-)

:)

ThePavlaBlog | 30.07.2017

do AK klasika Johnlock, Mystrade a Malec :) děkuji

Tak to jsme na tom stejně

Tes | 30.07.2017

To znám, já než jsem si zvykla v nové práci tak jsem zazdila celý měsíc. Do Ak Hannigram Mystrade a pokud by to šlo tak i Percival Graves a Credence Barebone z fantastických zvířat děkuji pěkně.

Přidat nový příspěvek