Peklo

01.12.2015 06:00

 

Věnováno: Paulett

 

Teprve až bylo po všem, došlo Trevillovi, co to vlastně udělali. Začal se smát jako šílený. Naštěstí jeho ústa zakryla ruka jeho milence.

,,Zešílel jsi? Prozradíš nás!” zavrčel mu Armand do ucha.

,,Promiň,” zašeptal omluvně. ,,Dokážeš si to ale představit? My jsme opravdu měli sex na královském trůnu.”

,,Ano a měli jsme dost velké štěstí, že náš přitom nikdo neslyšel. Jestli ale nezmlkneš, může to být taky naposled, co jsme to spolu vůbec kdy dělali.”

,,Nechápu, jak mě vždycky dokážeš ukecat do takových šíleností.”

,,Není to těžké, necháš se. Velmi rád, mohu-li podotknout.”

,,Zkazil jsi mě.”

,,Zkažený už jsi byl předtím, já ti jen pomáhám si to vychutnávat.”

,,Jako démon z pekla.”

,,Oba tam skončíme, jsi na to připravený?”

,,Je mi jedno, kde skončíme. Dokud můžu být s tebou, budu šťastný. Vezmi mě do pekla.”

,,S radostí.”

Diskusní téma: Peklo

moje skromné ja: D

Merope | 02.12.2015

krásne, fakt som si to užila.

Re: moje skromné ja: D

Aliya Midnight | 02.12.2015

Díky :)

Ludvík

katka | 02.12.2015

mám podezření že vědět to Ludvík tak možná si ten pohled užije a koupí si nový trůn je to monarcha tak na to má děkují moc

Re: Ludvík

Aliya Midnight | 02.12.2015

Já děkuji ;)

GoT

Tes | 01.12.2015

Tak tomu se říká hra o trůny, dámy

Re: GoT

Aliya Midnight | 01.12.2015

:D

<3

Alexis | 01.12.2015

Teda král by z toho nebyl nadšený ale za to mi ano :D :D

Re: <3

Aliya Midnight | 01.12.2015

Jak jinak :D

Díky

Paulett | 01.12.2015

Díky za věnování. Tohle si člověk maximálně užívá. ;)

Re: Díky

Aliya Midnight | 01.12.2015

Jsem ráda, že se líbilo ;)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek