Po misi

25.12.2015 06:36

 

Věnováno: Alexis

 

,,Těším se na den, kdy mi přestaneš vyhazovat oblečení, které mám rád,” povzdechl si Sebastian a promnul si unaveně oči. Vrátil se z mise a nechtěl nic jiného, než se vykoupat a obléct se do pohodlného oblečení.

,,Nevím, jestli se toho vůbec dožiješ,” odpověděl Jim a zaklapl knížku, kterou právě dočetl.

,,To zřejmě ne, jestli mě budeš pořád posílat na mise v mínus deseti stupních.”

,,Máš přece mě na to, abych tě zahřál.”

,,Zatím jako topení stojíš za nic.”

Jim protočil oči a odhodil knížku na stůl.

,,Běž se vykoupat, smrdíš. Až budeš opět vypadat jako člověk, máme se o čem bavit,” překřížil si ruce na hrudi, aby dodal dramatičnost svým slovům.

Sebastian uposlechl slova svého manžela. Čistý a omytý se vrátil zpět do obýváku, kde už měl Jim nachystanou deku.

Položil si hlavu do manželova klína a zavřel oči. Jim ho zakryl dekou, tiskl si ho k sobě a hladil po vlasech.

,,Dobrou noc, tygře,” popřál mu, ale Sebastian už dávno spal.

Diskusní téma: Po misi

<3

Alexis | 25.12.2015

To je sladké :3 k tomu ještě to cukrový, co mám blízko sebe a dostanu cukrovku :D :D

Re: <3

Aliya Midnight | 25.12.2015

Jsem zákeřná :D

Juj

Tes | 25.12.2015

Oni se snad samou láskou jednoho dne zabijou.

Re: Juj

Aliya Midnight | 25.12.2015

I to je možný :D

;)

Paulett | 25.12.2015

Dva slaďouši ;)

Re: ;)

Aliya Midnight | 25.12.2015

:D

Přidat nový příspěvek