Proč miluju Jima Moriartyho

14.12.2014 07:42

Věnováno: Merope

 

Nikdo nikdy nechápal můj vztah s Moriartym. Já se ho ani nepokoušel vysvětlovat. Byla to naše věc, nikdo jiný by se do toho neměl motat. Jenže možná už je načase jít s pravdou ven.

Proč miluju Jima Moriartyho?

Všichni si myslí, že Jim je pouze geniální šílenec, psychopat bez citů, který se jen snaží pobavit. Oh, jak šeredně se pletou, Jim je mnohem více. Co je však podstatné, je fakt, že Jim má city. Je to normální člověk schovávající se a přetvářkou psychopata.

Jim Moriarty není psychopat, možná jen trochu sadista. Kromě toho to je i muž se slabostí pro literaturu a divadelní hry. Bere mě každý měsíc do divadla, nutí mě oblékat si stupidní obleky, ale vidět jeho rozzářený úsměv za to stálo.

Po každém našem milování jsem si v duchu slíbil, že se o něj postarám a udělám vše proto, abych to dodržel. Vím, že to zní klišé. Vše, co vám tu říkám, je klišé. Nicméně přesně tak to cítím. A jestli z vás někdo řekne, jaký jsem romantik, nakopu ho do zadku, přivážu k židli a pak mu začnu pomalu odřezávat prsty, jasný?

Chápu, že si neumíte představit šťastného Jima, ale je to jedna z nejkrásnějších věcí, kterou jsem kdy viděl. On je ta nejkrásnější osoba, kterou jsem kdy potkal a já doufám, že spolu budeme do konce svých dnů.

Proč tedy miluju Jima Moriartyho?

Je jedinou osobou, s kterou se cítím živý a konečně šťastný.

 

Diskusní téma: Proč miluju Jima Moriartyho

<3

Paulett | 14.12.2014

To je tak nádherně popsaný důvod, proč milovat Jima.

Re: <3

Aliya Midnight | 14.12.2014

Děkuju :D

ďakujem.

Merope | 14.12.2014

Ďakujem za venovanie.
Pekné vyznanie, nuž je vidieť, cez Seba si to tak pekne povedala, nuž .... sladké :D teším sa z toho a zlepšujem si náladu...

Re: ďakujem.

Aliya Midnight | 14.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo :)

Smula

Tes | 14.12.2014

Zkoušela jsme vymyslet nějaký inteligentní komentář, ale hod to nešlo zas se jen blbě usmívám.

Re: Smula

Aliya Midnight | 14.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo :D

;)

Listred Moriarty | 14.12.2014

Já miluju Mormor.....Miluju Aliyny povídky.... Miluju Advent....

Re: ;)

Aliya Midnight | 14.12.2014

Díky :D

Přidat nový příspěvek