Profesoři (Pro ThePavlaBlog)

09.10.2015 16:44

 

A/N: A další narozeninová povídka tento týden! Všechno nejlepší! :D

 

Pracovat jako učitel literatury na střední škole plné hormonami nabitými studenty nebyla nejlepší práce na světě. Na druhou stranu mohl Mycroft hovořit o své největší vášni – o literatuře.

A taky se mohl setkat s Gregorym Lestradem, učitelem tělesné a výtvarné výchovy, mužem, který ho očaroval a se kterým už půl roku spal.

První den v práci nemohl být pro Mycrofta lepší. Ostatní profesoři ho příjemně uvítali a Mycroft s potěšením zjistil, že ne každá třída, kterou učil, byla třída idiotů.

Co ho potěšilo ještě víc, byl jeho kolega Gregory Lestrade. Nejenže byl velmi inteligentní a zábavný, byl i velice sexy, a když Mycroftovi navrhl, aby se spolu po práci sešli v baru, Mycroft neměl jediný důvod odmítnout.

Připadalo mu to jako dobrý nápad, tedy jen do dalšího rána, když se vzbudil s kocovinou a nahým Lestradem vedle sebe. Navíc oba dva zaspali, takže do školy přišli s velkým zpožděním.

A od té doby spolu pravidelně spali.

Mycroft si unaveně povzdychl, když si vzpomněl na začátek jejich vztahu. Měl volnou hodinu a neměl co na práci. Snažil se číst knížku, ale to bylo nemožné, když tři metry od něj seděl cíl jeho myšlenek.

Byli ve sborovně sami, ale Mycroft se nechtěl pouštět do něčeho, co by je mohlo stát práci. Snažil se tedy opět vžít do děje knížky, ale ani jeho druhý pokus nevyšel.

,,To je to tak nudné nebo jen idiotské?” zeptal se někdo blízko jeho ucha.

Mycroft překvapeně nadskočil a podíval se na Grega, který byl najednou vedle něj.

,,Není,” zavrtěl hlavou. ,,Jen nemám náladu.”

Zavřel knížku ve svém klíně a odložil ji na stůl. Greg se jen zasmál a jednou rukou ho objal kolem pasu.

,,Myslím, že vím, na co budeš mít náladu,” zamrkal Greg svůdně.

,,Opravdu?”

,,Ano, jsme tady sami a do zvonění zbývá ještě půl hodiny. Máme dost času.”

Mycroft cítil, jak se Gregovy ruce vsouvají pod jeho košili a hladí jeho kůži.

,,Nemůžeme.”

,,Proč?”

,,Jsme v práci!”

,,Jsme tu jen my dva a dveře jsou zavřené. A nikdo nás dřív jak za půl hodiny nebude potřebovat.”

Mycroft chtěl namítnout, ale nenašel další argument.

,,Jsi strašný.”

,,Já vím, ale tobě se to líbí.”

,,Možná,” pokrčil rameny. Vzdával se.

Greg to okamžitě poznal a vyzvedl ho do náruče (jedna z výhod z randění s učitelem tělocviku), než ho položil na svůj stůl.

,,Uvolni se a nech pracovat mě. Víš, že se o tebe vždy dobře postarám.”

Mycroft se zmohl na pouhé přikývnutí, než zavřel oči a nechal se opečovávat svým kolegou. Neuběhlo ani pět minut a oba byli nazí. Greg ho líbal po celém těle, využíval jeho slabých bodů, zatímco ho jednou rukou připravoval.

Z těch šest měsíců už přišel na spoustu způsobů, jak Mycroftovi způsobit slast a odvést ho od zbytečné bolesti.

,,Připraven?” zeptal se tiše.

Mycroft mu odpověděl pouhým přikývnutím.

Greg se tedy připravil, než do Mycrofta pomalu vnikl. Obyčejně nebyl příliš pomalý ani něžný milenec, zvlášť když se pod ním svíjel Mycroft. Dneska ale cítil, že něžnost je přesně to, co jeho milenec potřebuje.

,,Mycrofte, vrať se ke mně,” šeptal mu do ucha.

Mycroft se stal duchem nepřítomný a Greg ho chtěl zpátky v celém balení. Nechtěl mít sex s pouhou loutkou.

Mycroft po pár minutách znovu procitl. Když mu konečně došlo, co se děje, objal Grega kolem krku a nutil ho k rychlejšímu tempu.

,,Pospěš, máme jen pár minut.”

Greg se nenechal dlouho pobízet a dal Mycroftovi přesně to, co chtěl. Když pak z obou opadla euforie, Greg je začal oblékat.

,,Myslím, že je nejvyšší čas, abychom náš vztah udělali oficiálním,” prohlásil.

Mycroft se na něj velmi překvapeně podíval.

,,Opravdu?”

,,Ano, štve mě, jak se na tebe někteří studenti dívají. Ani nechci vědět, na co myslí.”

,,To bych spíš měl říkat já o tobě.”

,,Na mě se můžou dívat, jak chtějí, ale ty jsi můj.”

,,Někdy jsi až příliš majetnický, drahý Gregory.”

,,Je to jen jedna z dalších vlastností, kterou na mě miluješ.”

,,Opravdu?”

,,Opravdu, miluješ mě, ne?” Mycroft chvíli váhal, jestli se má přiznat, než přikývl. ,,To jsem rád, bylo by trapné, kdybys mě nemiloval a já tebe ano.”

,,Někdy si říkám, že bys měl být herec, jsi přehnaně dramatický.”

,,To samé si říkám já. Jsme pro sebe opravdu stvoření, že?”

Mycroft protočil oči, než si posbíral věci na další hodinu. Vzal za kliku a s překvapením zjistil, že jsou dveře otevřené.

,,Neříkals, že jsou zavřené?” Otočil se prudce na svého milence.

,,Možná jsem tak trochu lhal.”

,,Někdy mě opravdu vytáčíš.”

,,To jsem rád.”

Oba vyšli ze sborovny ve chvíli, kdy zazvonilo. Ze tříd vyběhli studenti a kolem nich byla spousta lidí.

,,Uvidíme se po vyučování, počkej na mě. Půjdeme si sednout do restaurace na večeři.”

,,Chceš mě uplatit, abych ti odpustil?”

,,Přesně, zabírá to?”

,,Když se budeš snažit.”

,,Dobře, tak večer, lásko.”

A v další minutě se stalo něco, co Mycroft nikdy v životě nečekal. Greg se sklonil a políbil ho přímo na chodbě, před všemi studenty a jejich kolegy.

Všechny to samozřejmě zaujalo, a tak se zastavili a nevěřícně na ně zírali.

,,Já tě opravdu nenávidím,” šeptl Mycroft.

,,Taky tě miluju.”

Diskusní téma: Profesoři

haaa

Tes | 29.10.2015

slintá zase

<3

Alexis | 10.10.2015

Nádhera... mimochodem já bych takové učitele brala ;-)

Re: <3

Aliya Midnight | 10.10.2015

Díky a kdo ne? :D

:*

ThePavlaBlog | 09.10.2015

Krása, nejkrásnější dárek k narozeninám :D děkuji moooooooc :) škoda, že jsem to neviděla na živo :D :D :D bych to hned blejskla :D

Re: :*

Aliya Midnight | 09.10.2015

Jsem ráda, že se líbí :)

Přidat nový příspěvek