Romeo a Julie

29.12.2015 08:37

 

Věnováno: Ilay

 

,,Jsme tak trochu jako Romeo a Julie, nemyslíš?” zeptal se Alex, když se s Hamishem už po páté vytratili večer z domu.

,,Nikdy bych nečekal, že na mě použiješ Shakespeara,” ušklíbl se Hamish a opřel se o svého tajného přítele. ,,Kdo z nás je Julie?”

,,Přece ty. Konec konců jsem to já, kdo každou noc čeká v uličce vedle tvého domu.”

,,Chceš naznačit, že já jsem ženská v tomhle vztahu?”

,,V posteli určitě.” Alex si okamžitě vysloužil pohlavek. ,,Fajn už mlčím.”

Na dlouhou chvíli oba zmlkli. Alex si vychutnával pohled na Hamishe, který se díval na nebe.

,,Doufám, že nás čeká jiný konec,” špitl po chvíli Hamish.

,,Dokud budeš se mnou, postarám se, aby to tak nedopadlo.”

,,Oh, můj Romeo.”

,,Má drahá Julie.”

,,Pitomečku.”

,,Jen tvůj pitomeček, Holmesi.”

Diskusní téma: Romeo a Julie

<3

Paulett | 29.12.2015

To přesně na ně sedí :D

:D

ThePavlaBlog | 29.12.2015

roztomilost sama :D myslím, že nejenom tatínky ranní mrtvice....co třeba strýčkové Mycroft a Greg. :D

děti

Tes | 29.12.2015

Ach ty děti, tatínky raní mrtvice :D

<3

Alexis | 29.12.2015

To je dokonale roztomilé ^^

Re: <3

Aliya Midnight | 29.12.2015

Díky :)

Přidat nový příspěvek