Silvestr

31.12.2021 12:39

 

Gregory vařil večeři. Pobrukoval si u toho nějakou píseň a pohyboval se do jejího rytmu. Byl do toho tak zabraný, že nezaznamenal přítomnost další osoby v místnosti. Mycroft ho pobaveně sledoval. Co nejtišeji se k němu přiblížil a zezadu ho objal kolem pasu. Gregory překvapeně nadskočil. Mycroft ho políbil na ucho.

,,Vadilo by ti, kdybych vrazil svůj deštník do tvé divize?ˮ zeptal se a jednou rukou sjel pod Gregoryho kalhoty.

,,Ani v nejmenším,ˮ vydechl tiše a zády se těsně přitiskl k Mycroftovu tělu.

,,Ložnice,ˮ zasténal Mycroft.

,,Až po večeři. Dneska chci totiž ten nejlepší dezert na světě.ˮ 

,,Máš ho mít.ˮ

...

Sebastian přiložil další láhev alkoholu ke svým rtům. Tekutina proudící jeho tělem ho hřála a on mohl na chvíli zapomenout na všechno, co ho trápilo.

Na to, že je sám.

Na to, že Jim je mrtvý.

Na to, že už se nikdy nevrátí. 

Na to, že se ho už nikdy nebude moct sevřít v náručí, či ho jen políbit.

Byly to už čtyři měsíce od Jimovy smrti, ale zdálo se to být jako včera. Sebastian naštvaně hodil láhev na zem. 

Jeho mobil najednou zazvonil. Sebastian ho zvedl a s rozšířenýma očima četl zprávu.

Jsem živý. Pojďme si dát večeři. JM 

...

Promiň, Johne, že jsem vyhodil kuchyni do vzduchu. SH

A že jsem rozbil tvůj notebook. SH

Ne, Sherlocku! Dneska žádné obyčejné promiň nepomůže! JW

Omlouvám se. Vrať se domů. SH

Všechno jsem uklidil. SH

Novou kuchyň přivezou za dva dny a objednal jsem ti nový notebook. SH

Ne. JW

Šel jsem do obchodu a koupil jahody. SH

Ne. JW

A šlehačku. SH

Pořád ne. JW

A med. SH

Popřemýšlím o tom. JW

Taky jsem se nějak omylem připoutal k posteli. Nahý. SH

Vracím se domů. Oh, lásko, až s tebou skončím, budeš toho litovat. JW

To absolutně nehrozí :D. SH

Diskusní téma: Silvestr

:D

ThePavlaBlog | 31.12.2021

Jak nejlépe zakončit starý rok, než našimi třemi oblíbenými páry :D

Přidat nový příspěvek