Slepý

01.12.2016 05:25

 

Začínáme! Jako první tu máme Aristotela a Danteho :)

 

To, co máme přímo před sebou, občas vůbec nevidíme. Aristoteles by to mohl potvrdit. Celou dobu Danteho miloval. Celou dobu po něm toužil, toužil se ho dotýkat, líbat.

Nic z toho si ovšem neuvědomoval. Ne dokud Danteho nezmlátili, ne dokud mu jeho vlastní rodiče neotevřeli oči.

A když konečně procitl, připadal si jako naprostý idiot. Jak mohl být tak slepý?

Naštěstí pro něj nebylo pozdě, a tak mohl začít co nejdříve odčiňovat všechny své chyby a konečně věnovat Dantemu pozornost, kterou si opravdu zasloužil.

A Dante si jeho pozornost opravdu užíval.

 

Diskusní téma: Slepý

začíná to dobře

Tes | 01.12.2016

Yep jsem ráda že zase máme kalendář :)

Re: začíná to dobře

Aliya Midnight | 01.12.2016

To já taky :)

Paulett | 01.12.2016

Ještě že se mu včas otevřely oči. ;)

Re: ❤

Aliya Midnight | 01.12.2016

:)

<3

Alexis | 01.12.2016

Moc pěkný začátek na ráno i adventu :) Mimochodem Aristotela a Danteho jsem četla v létě a musím říct, že to bylo nádherný :)

Re: <3

Aliya Midnight | 01.12.2016

Fakt? Tak to jsem ráda, že jsi to četla :)

Re: Re: <3

Alexis | 02.12.2016

Opravdu :) Vlastně jsem jí četla díky tobě. Čím ti moc děkuju že jsi o ní v podstatě dala vědět. Dante a Aristoteles byli skvělý a psa jako je Legs bych si klidně pořídila :D i když jsem spíš kočkomil

Přidat nový příspěvek