Večerní romance (Pro Katie)

18.01.2016 17:23

 

A/N: Je před pololetím a já toho mám zase hodně, vždyť to znáte. Tady je další povídka na přání, snad se bude líbit, i když je kratší, ale doufám, že tak sladká a romantická, jak by měla být.

 

 Na Londýn už dávno padla noc. Většina obyvatel buď spala, nebo trávila čas v klubech a jiných podnicích. Nikdo z nich neměl nejmenší tušení, že spolu s nimi je v Londýně také nejnebezpečnější muž světa. Ten ale naštěstí neměl zrovna na zničení jejich životů jediné pomyšlení.

James Moriarty se momentálně nacházel ve svém obývacím pokoji. Se svým milencem lehce tančil po celém pokoji, jako pozadí jim z reproduktorů hrály housle. Jim se bez jakýchkoli slov nechal vést, dovoloval, aby ho Sherlock otáčel, jak se mu líbilo.

Oba dva měli výjimečně dobrou náladu a v bytě byl tedy klid. Žádné zbytečné hádky, Jim celý den nikoho nezabil a Sherlock byl spokojený, i když neměl žádný případ. Jejich dobrá nálada nejspíš byla výsledkem toho sex maratonu, který den předtím měli. Ani jeden si ovšem nemohl stěžovat.

,,Jsi dnes až příliš šťastný,” podotkl Sherlock.

,,Nemám snad důvod být?” zeptal se, aniž by nadzvedl hlavu, kterou měl položenou na jeho hrudi.

Sherlock jen pokrčil rameny a opět ho otočil.

Dlouhou chvíli opět jen tančili. Nepotřebovali spolu mluvit. Stačila jim vzájemná blízkost.

Utekla hodina, než zvuky z reproduktorů ustaly.

Sherlock s poslední otočkou Jima sklonil dozadu. Ten se ho pevně držel kolem krku a téměř zamilované se na něj díval. Sherlock ho opět narovnal a něžně ho políbil na tvář.

,,Díky za tanec.”

,,To není správné rozloučení,” namítl Jim.

,,A jaké je to správné?” zeptal se Sherlock. Místo odpovědi byl natisknut na zeď a Jim ho vášnivě líbal.

Sherlock si to samozřejmě nechal líbit. Položil své ruce na jeho boky a prudkým pohybem je otočil. Nyní byl ke zdi přitisknutý Jim.

,,Opatrně, tygře, moje tělo je křehké,” ušklíbl se Jim.

,,To v žádném případě není, už jsi mi to dokázal víc než jednou.”

,,To ale neznamená, že se k němu musíš chovat tvrdě.”

,,Ještě nikdy sis nestěžoval, co si pamatuji. Jen jsi prosil o víc.”

,,A neříkej, že tobě se to nelíbilo.”

Sherlock jen spiklenecky mrkl a s posledním polibkem ho pustil.

,,Chceš ještě jeden tanec, nebo postel?”

,,Je v nabídce postel zahrnuta i společná koupel a a jistá fyzická aktivita?”

,,Když si to budeš přát.”

,,Myslím, že jsi mě dost přesvědčil, Sherly. Veď mě.”

Sherlock pro sebe zamrkal a s jednou rukou kolem Jimova pasu je vedl do prostorné koupelny, kde na ně čekala obří vana.

Noc byla ještě mladá, bylo by škoda jí nevyužít.

Diskusní téma: Večerní romance

<3

Alexis | 19.01.2016

Nádherné... není nic lepšího než si po testu přečíst něco od tebe :)

Re: <3

Aliya Midnight | 19.01.2016

To jsem ráda ;)

děkuji

Katie | 18.01.2016

Moc ti děkuji bylo to přesně tak krásné jak jsem si to představovala moc se mi to líbilo děkuji :)

Re: děkuji

Aliya Midnight | 18.01.2016

Jsem ráda, že se líbilo ;)

culí se

Tes | 18.01.2016

Waw jak tématické k mojí poslední kapitole GBJ :D ženo ty mi čteš myšlenky

Re: culí se

Aliya Midnight | 18.01.2016

:D

:)

ThePavlaBlog | 18.01.2016

souhlas tohle člověku dodá energii :)

Re: :)

Aliya Midnight | 18.01.2016

Díky :D

<3

Paulett | 18.01.2016

Není nad večerní romantiku. Obzvlášť, když se člověk musí učit. ;)

Re: <3

Aliya Midnight | 18.01.2016

Díky ;)

Přidat nový příspěvek