Zpátky z výletu aneb co nás čeká dál

28.09.2014 17:08

Jak už jsem dnes psala, jsem zpátky živá a zdravá a sprázdnou hlavou. Nicméně už před odjezdem jsem si ujasnila pár věcí:

1) Přesouvání povídek se odložuje na dobu neurčitou, protože sotva budu mít ča povídky psát, ne je ještě přesouvat z místa na místo. V případě klidu bych měla udělat nejvíce práce v prosinci.

2) Vánoce u Holmesů nejspíš na chvíli pozastavím, nebo budou kapitoly přibývat velmi nepravdelně a ještě jen občas. Docházejí mi nápady a posledních pár kapitol stálo za prd. Obnovu předpokládám během vánočníc svátků, kdy očekávám, že se dostaví múza, zvláště kvůli samotnému názvu povídky.

3) Kvůli velkému zájmu a mému svědomí se povídka Save me OBNOVUJE. Kompletně ji přepíšu, něco zůstane, něco zmizí, něco přibude. Doufám, že jsem vám udělala touto zprávou radost.   

4) Chystám novou kapitolovku na Hannigram, pravděpodobné vydání příští rok po dopsní jedné z předchozích dvou zmíněných kapitolovek.

5) Povídky ke stažení přibudou nejspíše také v prosinci. Budou kompletně v novém stylu a nyní bude k výběru i více formátů!

6) Možná napíšu kapitolovku i na Mušketýry. Pokud ne, rozhodně bude nějaká jednorázovka, protože vaše obliba poslední jednorázovky Přistiženi byla neuvěřitelná.

Takže ve zkratce: Postupně budou přibývat povídky, Save me se obnovuje, nevím, kdy bude další kapitola Vánoc, snažím se pohnout se psaním adventního kalendáře. Teď míra učení značně stoupne, takže podle času budou povídky. Upozorňuji, že kromě Život je pohádka tu nic jiného pravidelně přibývat nebude.

Zatím, Aliya.

 

Diskusní téma: Zpátky z výletu aneb co nás čeká dál

Super!!!

Tes | 02.10.2014

Jo zní to krutě ale mám z toho radost bo teď ani nestíhám číst. Sotva se tu otočím už 2 nové kapitoly ŽJP. Takže mám uznání pro časové indispozice (chtělo by to Tardis nebo dvě)

Re: Super!!!

Aliya Midnight | 02.10.2014

Nebýt toho, že je Žjp již dokončená, nemám tucha, co bych tu zveřejňovala.

:)

Paulett | 01.10.2014

Jedno ze zlatíček se těší na budoucnost s tvými povídkami ;)

Re: :)

Aliya Midnight | 02.10.2014

To potěšilo mé srdíčko :)

Přidat nový příspěvek