12. kapitola

15.12.2014 18:21

 

Alex s Hamishem v šoku pozorovali televizi. Hamish se po chvíli vzpamatoval a starostlivě pohlédl na Alexe. Nevěděl, jak bude reagovat, a už vůbec nevěděl, jaký dopad bude mít na jejich vztah Moriartyho vzkříšení. Teď když jsou jejich otcové opět živí, netušil, jak to s nimi bude pokračovat.

,,Alexi,” zašeptal nakonec a lehce ho chytl za ruku.

Alexe to probralo z transu. Pohlédl na Hamishe a v očích se mu třpytily slzy.

,,Já toho parchanta asi zabiju. Jak může něco takového udělat?” zamumlal. Hamish stiskl jeho ruku pevněji a snažil se ho uklidnit. Nic neříkal, jen tu pro něj byl.

Alex nakonec pohlédl Hamishovy do očí.

,,Budu se muset vrátit, nechci ani vědět, jaký dopad bude mít toto na tátu. Nebude ti to vadit?”

,,Ne, jen běž.”

,,Zavolám ti, až se vše vyřeší. Miluju tě.”

Alex se sklonil a políbil ho, než odešel z baru. Hamish celým překvapením ztuhl. Řekl mu právě Alex ta dvě slova?

Miluju tě…

Miluju tě…

Na jeho tváři se objevil krásný úsměv. Ten ovšem zmizel tak rychle, jak se objevil. Odsunul od sebe talíř a rozhodl se zaplatit a odejít domů.

Alex mu mohl říct, že ho miluje, ale jejich vztah visel na vlásku. Nemohl si pomoci, ale bál se, že ho Alex nechá. A to nechtěl, protože v hloubi srdce věděl, že Alexe miluje. Ztratit ho by byla katastrofa.

Sebastian nevěřícně zíral na muže před sebou. Nedokázal tomu uvěřit. Nedokázal uvěřit, že Jim je živý. Nejprve jen z nudy pozoruje televizi, pak se najednou objeví Jimova tvář a jen o minutu později stojí řečený muž před ním.

,,Jime,” zašeptal, ale nepohnul se ani o milimetr. V tom okamžiku v něm proudilo tolik různých emocí: překvapení, zlost, úleva. Byl zmatený a nevěděl, co má udělat. Co Jim očekává, že udělá.

Jim se na něj lehce usmíval a jeho oči Sebastiana vybízeli k reakci. Té se mu nakonec dostalo. Sebastian se napřáhl a vrazil Jimovi facku.

,,Au, za co?” stěžoval si Jim a masíroval si tvář.

,,Za co? Za co?! Za to že jsi zase lhal, Jamesi! Za to že jsi mě a Alexe málem zničil! Za to!”

Jim nehybně zíral na Sebastiana. Jeho oči prozrazovaly, jak moc je překvapený chováním svého manžela. Po krátkém přemýšlení ovšem uznal, že měl podobnou reakci očekávat.

,,Sebby,” řekl něžně a chytl svého manžela za obě ruce. Sebastian se na něj překvapeně podíval a čekal na další Jimův krok. ,,Nedokážu se vcítit do tvé situace. Chápu, že pro tebe má smrt musela být těžká. Musíš ovšem pochopit mé důvody pro celé moje představení.”

Sebastian jen přikývl.

,,Pár našich nespokojených klientů se začalo bouřit. Spojili se a přijeli do Londýna, aby zabili mě, tebe a Alexe. Mí muži mě o tom informovali. Zpočátku jsem tomu nevěnoval pozornost. Když mi ovšem řekli, že se začali motat kolem Alexovy školy, musel jsem konat. Fingoval jsem svou sebevraždu a spojil s tím i Holmese.”

,,Takže jsi ho chtěl zabít,” zamumlal Sebastian.

,,Věděl jsem, že přežije. Mycroft by ho nikdy nenechal umřít. Všichni si mysleli, že jsme mrtvý a nechali tebe a Alexe na pokoji. Holmes mi ovšem udělal další laskavost, když začal ničit naši síť. Zlikvidoval ty idioty, kteří nám chtěli ublížit. Těsně před jeho návratem jsem ho vyhledal a řekl mu pravdu. Nebyl nadšený, ale slíbil jsem mu, že už mu dám pokoj. Uzavřeli jsme mír.”

Sebastian nevěřícně hleděl na Jima a uvažoval, jestli je to ten stejný člověk, kterého si před osmnácti lety vzal.

,,Ty idiote jeden,” povzdychl si nakonec a rukou si pročísl vlasy.

,,Nebylo to pro mě jednoduché od tebe a Alexe odejít, mám vás až moc rád. Hádám, že nejsem takový psychopat, jak jsem si myslel.”

,,Ne, ty jsi jen blb.”

,,Znamená to, že je mi odpuštěno?”

,,Ne, jen to, že tě nechám opět spát se mnou v jedné posteli.”

,,Jak štědré,” protočil Jim oči a rychle si stoupnul před svého manžela. Obmotal ruce kolem jeho krku a stoupnul si na špičky. ,,Je mi to líto, Sebby.”

Sebastian bojoval se svými pocity. Byl na Jima naštvaný, nenáviděl ho. Na druhou stranu ho miloval, toužil po něm a byl mu schopný tohle divadélko odpustit.

Přitáhl si Jima k sobě a políbil ho. Kousnul ho tvrdě do rtu, ale Jim jen zasténal a Sebastianovi polibek oplácel. Dlouhou dobu tam tak stáli a snažili se ze sebe dostat všechnu zlost skrze polibky.

,,Kde je Alex?” zeptal se Jim, když se od sebe odtáhli.

,,Někde venku, šel na rande,” odpověděl Sebastian, zatím co strhával z Jima košili.

,,Skvěle,” řekl Jim a táhl Sebastiana do ložnice. Ani si nestěžoval, že přišel o košili.

Jakmile se za nimi zavřely dveře, Alex vstoupil do obýváku. Skrýval se na chodbě a celou dobu odposlouchával rozhovor svých rodičů. Neodkázal tomu uvěřit. Opravdu se spolu jeho otec a Holmes usmířili?

,,Ach, Sebastiane!” uslyšel křičet svého otce. S povzdychem rychle napsal Hamishovi a odešel ven.

,,Ty jsi udělal co?” zakřičel nevěřícně John.

Hamish se tvářil dost podobně. Byl na hranici šílenství.

,,Před mým návratem za mnou přišel Moriarty a vysvětlil mi, proč zinscenoval celé toto divadélko. Dohodli jsme se, že si dáme pokoj. Na psychopata, za kterého se vydává, se mu až příliš stýskalo po jeho rodině.”

,,A tobě snad ne?” zeptal se John s pozdviženým obočím.

,,Samozřejmě, že ano. Nebuď hloupý, Johne.”

,,A jak to tedy plánuješ dál? On si bude zabíjet lidi a ty se jen budeš dívat?”

,,Ne. Moriartyho priority se docela změnily. Pokud ale poruší pravidla, která jsme si stanovili, smlouva padá a já po něm opět půjdu.”

,,Krása,” poznamenal John.

,,Přestaň být tak sarkastický, Johne. Víš, že to má negativní účinky na náš sexuální vztah.”

,,A já tohle nepotřeboval vědět. Jdu ven,” oznámil Hamish a vstal z pohovky.

,,Pozdravuj svého přítele,” řekl John.

Hamish protočil oči a vypadl pryč. Tohle neměl zapotřebí. Sotva odešel z bytu, přišla mu od Alexe zpráva. Alex se s ním chtěl sejít. Hamish neváhal a souhlasil. Chápal, že teď to bude pro Alexe zřejmě těžké, nicméně chtěl udělat vše proto, aby mu pomohl.

Mycroft a Greg pozorovali Moriartyho tvář v televizi a oba se tvářili dost otráveně. Poté co se zdálo, že vše bude v pořádku, se objeví Moriarty a jejich plány zlikviduje.

Oba už z toho všeho byli unavení. Doufali, že Moriarty jim dá aspoň na chvíli pokoj, než z nich zase udělá postavičky na šachovnici.

,,Čaj, drahý?” zeptal se Greg.

,,Ano, prosím. A pokud máme, přidej k tomu ještě kus čokoládového dortu. Děkuji.”

,,Půjdu se po něm podívat.”

Diskusní téma: 12. kapitola

Great Comeback

Nicolette Snow | 18.12.2014

Som rada že sa vrátili, dúfam ale že dáš Alexovi a Hamishovi vydýchnuť. Teším sa na ďalšiu. :-D

<3

Alexis | 16.12.2014

Perfektní kapitola. Jsem ráda že Jim a Sherlock zakopali válečnou sekeru a doufám že Alex s Hamishem mají volné pole :)

Re: <3

Aliya Midnight | 16.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo :)

<3

Paulett | 16.12.2014

Bezvadná kapitolka. Tak mě napadá, že John a Sebby budou asi dobří přátelé :D.

Re: <3

Aliya Midnight | 16.12.2014

Pokud se setkají, tak určitě.

<3

ThePavlaBlog | 15.12.2014

Krásná povídka, au to muselo Jima bolet xD. Kdy už bude odhalení Hamishe a Alexe? Už se těším, až zas budou Jim a Sherlock na nože. :DDDD

Re: <3

Aliya Midnight | 16.12.2014

Všechno bude :D

Did you miss me?

Tinuš | 15.12.2014

Did you miss me? Did you miss me?... Hned si viem predstavit Sebbov vyraz :) Kapitola skvela a tesim sa na pokracovanie :)

Re: Did you miss me?

Aliya Midnight | 16.12.2014

Díky :)

...

Listred Moriarty | 15.12.2014

Jsem nadmíru spokojena. Ale to je asi jasné. :3 Já a Mormor to je kapitola sama o sobě :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek