2. jednorázovka

29.04.2015 17:54

 

A/N: Toto je druhá jednorázovka této povídky. Jsou to povídky z Mystrade života. Po těchto jednorázovkách bude konečně děj kapitolovky, který se lehce liší od děje v těchto jednorázovkách.

 

Greg vyšel z budovy Scotland Yardu a nadechl se čerstvého vzduchu. V práci strávil poslední tři dny a dvě noci. V Londýně se konalo valné shromáždění OSN a on měl na starost bezpečnost celé akce. Měl s tím spoustu starostí, protože Sally onemocněla a neměl mu kdo pomáhat, ale už to bylo za ním. Byl unavený a chtěl se jen natáhnout do postele vedle svého manžela. Sice již byli manželé více než 25 let, ale když se neviděli jeden den, už se jim po tom druhém stýskalo. Greg se podíval na mobil, kolik je hodin a zjistil, že dnes zná svého manžela přesně 30 let. Pousmál se a vydal se domů. Svého manžela potkal před domem, jak se opírá o stěnu a pozoruje oblohu. Greg se postavil před něj a políbil ho. Mycroft sebou trochu zacukal, ale když poznal svého manžela, jen se k němu přitulil. Oba si polibek po tak dlouhé době užívali.

„Všechno nejlepší k výročí, Mycey.“

„Děkuji drahý, i tobě. Přijde mi to naprosto neuvěřitelné.“

„Ano, jsem prostě úžasný, že jsem to s tebou tak dlouho vydržel.“

Mycroft se jen pousmál a přitulil se ke Gregovi.

„Měli bychom jít domů. Vypadá to tam určitě jako po boji a zítra přijedou naše dcerušky.“

„Já jsem nebyl doma týden, ty tři dny. Bude to tam jako po výbuchu.“

Oba si povzdychli, chytili se za ruce a vkročili do jámy lvové. Po odemknutí vstupních dveří dostal Greg málem infarkt. Chvíli nevěřil vlastním očím a pak myslel, že spletl byt.

„Je to tak hrozné, drahý?“ ozval se Mycroft, ale pak ztratil řeč také.

Celý jejich byt byl vzorně uklizený, nikde ani smítko prachu, umyté nádobí i okna, převlečené postele a vrcholem všeho byla večeře pro dva. Greg a Mycroft se na sebe nechápavě podívali. Najednou si Greg všiml obálky na stole a tak ji otevřel a začal číst.

 

Drazí tatínkové,

 strýček Sherlock nám prozradil, že jste se díky němu přesně před třiceti lety seznámili.

„Práskač jeden!!“

„Mycrofte přestaň!!!“

Přejeme vám oběma spoustu životní pohody a vzájemné lásky do dalších společných třiceti let. Doufáme, že vás potěší večeře a cesta do míst, kde jste byli na prvním výletě. Nemusíte se bát, v práci máte zařízené volno. Přejeme příjemné dny.

Vicky Lis, Mary Ann, Kate Sofi

P. S. Jsme v Glasgow na dostizích. Přijedeme pozítří.

 

„No vážně, to je ten penzion, kde jsme byli poprvé. Jak si to Sherlock může pamatovat?“

„Beztak o nás má složku se všemi údaji…“ zavrčel Mycroft. Greg se zasmál a přitáhl si ho k sobě.

„Tak už se nemrač, máme připravenou večeři, prázdný být a vyhlídku na čtyři dny jen pro sebe.“

„Miluju tě, Gregory. Už třicet let.“

„Já tebe taky.“

Políbili se a zasedli k večeři.

...

Pozdě v noci, když vedle sebe leželi v posteli po nádherném a něžném milování se Mycroft potichu ozval.

„Drahý…“

„Copak, Mycey?“

„Na konci měsíce končím.“

„Končíš? S čím končíš?“

„S prací.“

Greg se překvapeně posadil. Z ulice pronikalo světlo a dopadalo na tvář jeho manžela a Greg pochopil, že to myslí opravdu vážně.

„A jsi si jistý?“

Mycroft se posadil také a vzal manžela za ruce.

„Naprosto vážně. Jsem už unavený a chci mít klid.“

„Také jsem nad tím přemýšlel… Fajn, tak to tak uděláme.“ usmál se Greg a políbil svého manžela. Ten se nechal převalit na záda a dovolil svému manželovi, aby si s ním udělal, co chce.

Diskusní téma: 2. jednorázovka

<3

Paulett | 30.04.2015

Díky mockrát za pochvaly. Prostě, když se potřebuju odreagovat, tak píšu. Vznikne tohle a já mám radost, že se to líbí.

-

Aliya Midnight | 30.04.2015

V tomto případě se ptejte Paulett :D

:3

Tinuš | 30.04.2015

Ty mi berieš slová. Absolútne mi to vymylo mozog :D Poviedka je neskutočne úžasná :3 Ako to robíš?

^-^

Listred Moriarty | 29.04.2015

Oni jsou prostě táááák roztomilí :3 fakt po úmorném dni není nic lepšího než si přečíst tohle :)

<3

Alexis | 29.04.2015

Moc krásné ^^ Chvílemi pobavilo ale hlavně rozněžnělo. Jak to děláš že mě tak dokonale potěšíš?

Přidat nový příspěvek