35. kapitola

08.02.2016 16:58

 

Za půl hodiny už seděl v křesle a v ruce držel šálek kávy. Fredy si sedla naproti.

„Tak co se děje?“

„Až se to stydím přiznat, ale po té střelbě je pro mě těžké být v kanceláři. Pořád se mi to vrací. A nejhorší je to kolem pauzy na oběd. To tam nedokážu být. Mám strach. A nemůžu se toho pořád zbavit.“

„To je celkem adekvátní reakce na to, co se ti stalo.“

„Už jsem přemýšlel, že si kancelář přesunu jinam.“

„To ti nepomůže. Ten problém není v kanceláři, ale v tvojí hlavě. Poslyš, poradím ti dvě věci. Snaž se být co nejvíc tam, kde se cítíš bezpečně. Což bude asi doma. Buď s manželem a užívej si klidu, který ti poskytuje.  A druhá věc – snaž se pobývat v kanceláři. Nejdřív jen chvíli a postupně to prodlužovat.“

„Díky, Fredy.“

Greg pomalu dopil čaj a rozloučil se.

...

„Zdravím čtenářský kroužek,“ pozdravil Greg, když vstoupil do obýváku. Mycroft seděl na gauči a byl začtený do časopisu o historii. Caty, Mary a Vicky byly rozložené kolem něj a každá z nich měla také v ruce knížku. Dokonce i Nicole, která seděla v ohrádce, si hrála se svojí dětskou knížkou. Atmosféru rodinné pohody dokreslovala potichu puštěná hudba. Čtvero ročních období od Vivaldiho.

„Ahoj, tati,“ ozvalo se trojhlasně. Pak se kolem něj holky nahrnuly a on jim dal pusy na čela.

„Jak dneska bylo?“

„Fajn, byly jsme v útulku. Jedno z nejlépe strávených odpolední v poslední době,“ odpověděla Mary.

„Jen tak dál,“ usmál se Greg a nahnul se k Mycroftovi pro polibek. Když se od sebe oddělili, vzal do náruče Nicole.

„Jak se měla naše nejmladší princezna?“ zeptal se a dal jí pusu na tvář. Nicole se zasmála a trochu ho zatahala za vlasy. Greg jí odnesl do koupelny a pak do postýlky. Sice moc spát nechtěla a on musel vyprávět dvě pohádky, ale nevadilo mu to. Mezitím se trojčata přesunula do postele, takže ještě zašel dát dobrou noc jim. Teprve potom se vrátil do obýváku.

„Drahý, nedáme si čaj?“ zeptal se ho Mycroft, který stál ve dveřích do kuchyně.

„Rád.“

Přesunuli se tedy ke kuchyňskému stolu.

...

„Gregory co je s tebou? Jsi hrozně napjatý,“ zeptal se Mycroft manžela. Po čaji se přesunuli pod sprchu a pak do ložnice. Greg byl celý ztuhlý a tak ho Mycroft masíroval. Greg se mu stulil do náruče a chvíli se nechal hladit.

„Lásko, já potřebuju tvoji pomoc.“

„Jsem tu pro tebe,“ odpověděl Mycroft pevně a objal Grega ještě víc.

„Po tom útoku se necítím ve své kůži. Nejhorší je to v kanceláři. Když jsem tam, vrací se mi celý ten útok. Mám strach tam být. Ztratil jsem tu jistotu. Byl jsem za Fredy a ta mi poradila, ať jsem s tebou, protože mi dáváš jistotu a taky abych se vracel postupně.“

Mycroft Grega něžně políbil a přitom ho hladil po zádech.

„Jsem tu pro tebe a pokusím se ti pomoct,“ zašeptal, když se od sebe odtrhli.

„Díky, lásko.“

„Mám nápad. Jane bere zítra Nicole na plavání a tak mám čas. Půjdu zítra do kanceláře s tebou.“

„Miluju tě.“

„Já tebe taky.“

Stulili se k sobě a celou noc se nepustili.

...

Ráno Grega probudil polibek. Pokud to bylo jen trochu možné, Mycroft ho tak budil už od jejich dovolené. Pro Grega to bylo zatraceně příjemné.

„Vstávej, ospalče, musíme jít, jestli nechceš přijít pozdě.“

„Hm… už vstávám.“

Oblékl se a dorazil do kuchyně. V poklidu se nasnídali a pak vyrazili do Scotland Yardu. Tam vládl obvyklý ranní ruch. Týmy se scházely k ranním poradám. Než došli do Gregovy kanceláře, začal zvonit Mycroftův mobil.

„To je Sherlock. Drahý, běž napřed, do pěti minut za tebou přijdu.“

Greg kývl a šel. Odemkl kancelář a vešel dovnitř. Posadil se za stůl a začal se hrabat v ranní poště. Podvědomě měl ale stále našpicované uši. Za chvilku se potichu otevřely dveře a vešel jeho manžel.

„Co chtěl?“

„Nic neobvyklého, jen se nudí,“ odpověděl Mycroft a posadil se ke stolku pro návštěvy. Vytáhl ze saka tablet a začal číst svůj překlad a opravovat chyby. Greg pracoval na nových předpisech. Všechno probíhalo v klidu. V jedenáct hodin se začal Greg na židli podivně vrtět a neustále se dívat na hodinky. Vypadal stále neklidněji. Mycroft položil tablet na stůl a přešel ke svému drahému. Nejdřív ho něžně políbil a pak si stoupl za něj. Ruce mu položil na ramena a začal mu je masírovat. Greg zavrněl jako kočka a poddal se. Naprosto ztratil pojem o čase. Jediné co vnímal, byla masáž.

Najednou ucítil polibek na krku. Otevřel oči a chvíli mu trvalo, než se vzpamatoval. Zamžoural na hodiny na stěně a pozvedl obočí. Bylo půl druhé. Nechápal, jak to Mycroft dokázal, ale bylo skvělé. Usmáli se na sebe a každý se vrátil ke své práci.

...

Mycroft chodil s Gregem do práce dalších deset dní, ale na stále kratší dobu. Pak už byl Greg v pořádku a zvládal to sám.

...

John dorazil z práce domů a našel své dva chlapce v obýváku. Sherlock byl zabořený ve svém křesle a Misha ležel rozvalený na gauči. Házeli po sobě plátěným míčkem. Mluvil vždycky ten, kdo ho měl v ruce. Misha se měl učit na druhý den na hodinu fyziky a nechtělo se mu. Sherlock se rozhodl, že mu pomůže. Zdálo se, že tato učební metoda funguje. John se jen pousmál, dal oběma pusu na čelo a šel vařit večeři.

...

„Ahoj, drahý, promiň, zdržel jsem se.“

„Zase ses začetl co?“ usmál se na Mycrofta Greg a políbil ho. Ten zahanbeně přikývl.

„Kde jsou holky?“

„Zkoušejí v praxi, jak vypadá páka dvouramenná a jednoramenná. A Nicole jim samozřejmě asistuje. Vrhly se na to hned po večeři. Já čekám na tebe.“

Znovu se políbili a pak usedli k jídlu.

„James mě požádal o laskavost. Chce, abych pozítří odjel na čtyři dny přednášet na seminář do Cardiffu. Co ty na to?“

„Jeď. Už sedíš doma dlouho, tak se alespoň rozptýlíš.“

„Díky, drahý.“

...

Mycroft podle dohody odjel. Chyběl dcerám i Gregovi. Bylo až neuvěřitelné, jak na sobě byli závislí. Po dvou dnech měl Greg cukání jet za ním. Připadal si jako v pubertě. Byl bez manžela dva dny a pohled na jeho fotku způsoboval, že Gregovi byly těsné kalhoty. Když se probudil ráno druhého dne v prázdné posteli, byl jeho problém tak velký, že nebylo zbytí a musel si pomoci sám. V tu chvíli ale zazvonil jeho mobil.

„Ahoj, drahý. Nespíš?“

„Mycey… teď jsem se vzbudil a myslím na tebe.“

„Já na tebe také. Lásko, jak dlouho, jsme neměli sex po telefonu? Potřebuju tě.“

Greg jen vydechl. I po těch letech manželství ho Mycroft dokázal překvapit. Potěšeně se usmál a pohodlně se uložil do peřin.

„Co máš na sobě?“ zeptal se a s nadšením vyčkával na odpověď.

„Nic, právě jsem vylezl ze sprchy. Musel jsem se jít umýt, měl jsem o tobě nádherný sen.“

Greg zasténal při představě svého nahého manžela, ze kterého stékají kapičky vody. Jeho ruce okamžitě sklouzly hodně dolů.

„Oh, Mycey.“

„Drahý, svlékni si ze sebe pyžamo a oddělej tu ruku,“ poručil mu Mycroft a Greg se musel otřást, když uslyšel ten známý, ale přesto tak málo používaný sexy nadřazený hlas.

„Jak si přeješ, lásko,“ souhlasil Greg. Jednou rukou svlékl své spodní prádlo. Mycroftovo tričko, které si půjčil bez manželova souhlasu, si na sobě nechal. Chtěl mít blízko sebe tu okouzlující vůni. „Jsem nahý.“

„Skvěle. Chceš vědět, co pěkného se mi zdálo?“

„Ano, prosím.“

„Dobrá, povím ti to. Varuju tě, drahý, jakmile se začneš sebe dotýkat bez mého souhlasu, zavěsím. Je to jasné?“

„Ano.“

„Ano co?“

„Ano, pane.“

„Hodný kluk, stejně jako jsi byl v mém snu. Byl jsi můj malý chlapeček, který mi splnil každé mé přání. Svázal jsem ti ruce za zády a sám jsem si lehl na postel. Líbal jsi mě po celém těle, nakázal jsem ti, abys ho celé zlíbal. Celou dobu ses věnoval mému tělu a tvého se nikdo nedotkl. Byl jsi takový hodný chlapeček.“

Gregory vzrušeně zavzdychal a měl co dělat, aby neporušil Mycroftův příkaz.

„Přikázal jsem ti, aby ses přesunul tam, kde jsem tě nejvíce potřeboval. S radostí jsi mi ho začal kouřit. Byl jsi nenasytný a já ti se stejnou radostí a touhou šukal ústa, dokud jsem se neudělal. Všechno si poslušně spolykal, zatím co jsi sténal bolestí, protože tvému pokladu se nikdo nevěnoval.“

Gregory se kousnul do ruky a snažil se přemoci touhu po uvolnění.

„Sedl sis na mé břicho a já tě pomalu začal připravovat prst po prstu, dokud v tobě nebyla skoro celá má dlaň. Vše jsi statečně přijímal, věděl jsi, že dostaneš odměnu za dobře odvedenou práci. A té se ti brzo dostalo. Navedl jsem tě k mé erekci a ty sis na ni opatrně sednul. Nechal jsem tě zvolit si tempo. Byl jsi nádherný, divoce se na mě poskakoval, zatím co jsi byl svázaný.“

„Mycrofte,“ zavzdychal Gregory.

„Gregory, dotkni se sebe.“

Gregory na nic nečekal, rychle kolem sebe obmotal dlaň a začal se uspokojovat, zatím co mu do ucha proudily Mycroftovy sladké steny. Netrvalo mu dlouho, než vyvrcholil.

„Mycrofte!“

„Gregory!“

„Teda, lásko, nečekal bych, že něco takového máš v sobě. Miluju tě, hned jak se vrátíš, musíme tvůj sen změnit ve skutečnost.“

„Už se těším, Gregory.“

„Já taky, miluju tě.“

„A já tebe.“

Ještě chvíli spolu mluvili, hlavně o plánech na dnešní den, než zavěsili a oba zůstali ještě pěkně dlouhou dobu v posteli a přehrávali si Mycroftův sen.

...

„Tati… tati!!! Na co myslíš?“

Greg sebou trhl. Stále musel myslet na ranní telefonát s manželem a na ty následky, ale to nemohl před dcerou přiznat.

„Copak Caty?“

„Volala jsem včera s babičkou a ona zve svoje vnučky na víkend k sobě. Je tam výstava psů. Vyzvedla bych nás zítra po škole a v pondělí dovezla rovnou do školy. Můžeme?“

„Nezdá se vám, že babičku otravujeme dost často?“

„Ale tati…“

„Během dneška si to promyslím a pak vám řeknu. Teď už utíkejte.“

Greg dostal tři pusy a holky odešly do školy. Počkal na chůvu a pak odešel do práce.

...

Holky chtějí na víkend k Sharon na výstavu psů. Nebude to na tvoji maminku hodně? GLH

Greg napsal manželovi zprávu a otevřel první spis na stole. Za chvíli ale zjistil, že se vůbec nesoustředí a že místo spisu přemýšlí o tom, co udělá s Mycroftem až přijede. No však on to ten spis přežije. V půl dvanácté jeho mobil zapípal.

Psaly mi nejen všechny naše dcery, ale i má matka. Myslím, že bychom je pustit měli. Aspoň se vyřádí pod dozorem. :D MLH

P. S. Domů dorazím v pátek kolem oběda. :-*

Ok. Tak já je pustím. Už se na tebe těším a dorazím nejpozději ve dvě. :* GLH

...

Večer Greg dovolil děvčatům, aby strávily víkend u babičky. Nadšení nebralo konce a on byl konec konců rád. I on měl na víkend speciální program. Dostal totiž chuť si pohrát a přestat být hodným chlapečkem. Pustil se do příprav ještě ten večer.

...

Mycroft si spokojeně sedl doma na gauč a upil ze šálku kávy. Na stolku byl talíř se čtyřmi muffiny. Jeho milovaný manžel tedy včera pekl a schoval mu vzorek. Mycroft jen doufal, že si vzali všichni ostatní, protože si byl jistý, že žádné nezůstanou. Bylo poledne a akorát čas na oběd. S chutí se do nich tedy pustil.

...

„Ahoj, Sally, můžu si dát kafe?“ strčil Greg hlavu do dveří kanceláře své kolegyně.

„No pokud chceš jenom kafe, tak klidně. Ale kontrolu nedělej. Nemám hotové papíry,“ usmála se na něj.

„Jenom klid, je pátek odpoledne. Máš na to celý víkend.“

„To ti teda pěkně děkuju.“

Greg jen mrkl a s kávou odešel. Podíval se na hodinky, bylo chvilku po půl jedné. Pokud byl jeho předpoklad správný, jeho láska už teď měla celkem velký problém. Jeho mobil začal zvonit.

„Ano, lásko?“

„Eh, drahý… já totiž… kdy dorazíš domů?“ zeptal se Mycroft rozechvěle a Gregovi bylo jasné, že plán vyšel na sto procent.

„Jen zamknu kancelář a pojedu domů. Nemám se stavit pro něco k jídlu?“

„Drahý… ne nemusíš… jen pojeď.“

„Za dvacet minut jsem doma.“

Zavěsil a ďábelsky se zachechtal.

...

Doma našel manžela v obýváku na gauči. Podle prázdného talíře na stole usoudil, že snědl všechny čtyři muffiny. Greg se divil, že ještě neproskočil oknem.

„Ahoj, lásko, vítej doma,“ usmál se a lehce ho políbil. Mycroft si ho přitáhl k sobě a začal ho vášnivě líbat. Byl tak strašně nadržený, že se bál, aby se do manžela nedobýval přes oblečení. Greg ho vzal do náruče a nesl do ložnice. Něžně ho položil na postel a začal hladit po tváři.

„Mám pro tebe návrh.“

„Jaký?“

„Navrhuju sázku. Kdo vyhraje, může si s tím druhým celý víkend dělat, co chce. A prohraje ten, kdo se první dotkne bez dovolení sám sebe. Řekl jsem ti, že si zopakujeme tvůj sen.“

Mycroft měl pocit, že ztrácí rozum. Jeho tělo se celé chvělo a koupalo se ve vlastním potu, jak byl nadržený. V takovém stavu by kývl manželovi na všechno. Začali se vzájemně zbavovat oblečení, až byli úplně nazí. Najednou Greg sklouzl po těle svého manžela dolů a vzal ho do úst. Ten se zmohl pouze na zasténání. V tu chvíli nebyl schopný myslet, jeho boky samovolně přirážely do úst jeho manžela. Už cítil, že bude, už to v něm stoupalo… Greg se vteřinu před Mycroftovým vrcholem stáhl a začal ho hladit po stehnech.

„Ne…“ zasténal zoufale Mycroft. „Gregory… drahý… lásko, prosím… buď hodný chlapec.“ Odpovědí mu byl jen Gregoryho nádherný úsměv, který říkal, kdo tady vládne. Mycroftovy ruce se posunovaly k jeho klínu, aby se dotkl sám sebe.

„Varuju tě, lásko, prohraješ,“ zašeptal Greg.

„Tak už to sakra udělej… já tě potřebuju!“ vykřikl Mycroft hlasitě. Gregory ho tedy poslechl a znovu ho vzal do úst. Mycroft vydal zvuk mezi zavzdycháním a zavytím. Jeho boky znovu začaly přirážet do manželových úst. Cítil i prst, který mu přejížděl po jeho díře. Zase byl tak blízko… už znovu cítil, že vrchol je na dosah. Greg se odtáhl podruhé.

„GREGORY!!!!“ teď už šla k čertu i Mycroftova čest a hrdost. Bylo mu všechno jedno. Potřeboval se konečně udělat a jeho manžel mu v tom stále bránil.

„Mám překvapení…“ zavrněl Greg a naklonil se k nočnímu stolku. V tu chvíli se začal Mycroft hladit.

„Prohrál jsi, lásko.“

„ANO… ANO…“ potřeboval uvolnění, ale bylo mu všechno jedno. Greg odsunul jeho ruce stranou a začal Mycroftovo mužství něčím potírat. Mycroft sebou sice zmítal na posteli, ale pak si všiml, marmelády a šlehačky.

„Hm… něco takového bych si občas dal v cukrárně.“ usoudil Greg a začal z Mycrofta ozdobu slízávat. Když byl hotov, posunul se nahoru a začal ho líbat. Posadil se mu na boky a bez přípravy na něj nasedl. Bolelo to, ale na to nedbal, pohyboval se čím dál rychleji a díval se přitom do těch nádherných modrých očí, které tak miloval. Teď v nich pulzoval chtíč a Greg najednou cítil nohy kolem svých boků a usmál se. Mycroft se bál, že znovu přestane. Vyvrcholení bylo pro oba tak silné, že málem omdleli. Pak ze sebe nechal Mycrofta vyklouznout a přitáhl si ho do náruče.

„Tenhle víkend bude úžasný. Můžu si s tebou dělat, co chci a ty nemůžeš říct ani slovo.“

Mycroft položil hlavu na jeho hrudník a políbil ho tam. Oba po chvilce usnuli.

Diskusní téma: 35. kapitola

<3

Alexis | 11.02.2016

Páni tak tohle bylo...žhavé. Jiné slovo mě nenapadá :D Perfektní

Přidat nový příspěvek