Adventní kalendář

15.07.2018 19:15

 

Ne, čtete dobře :D

 

Je sice červenec, ale já už potřebuji začít řešit letošní AK. Zvlášť když si vzpomenu na minulý rok, kdy jsem měla strach, jestli ho vůbec stihnu dodělat.

Takže pokud máte nějaká special přání, co se týče párů nebo povídek, šup s nima do komentářů. Pokud chcete nějaký pár, který znám, určitě Vám v tom vyhovím.

Sypte na mě další páry!

S láskou Aliya :)

Diskusní téma: Adventní kalendář

Prosím

Agent007 | 22.08.2018

Dobrý den , mohla bych si prosím objednat 00Q, Hannigram, mušketýry a prosím jestli znáte Azirafal/Crowly od Terryho Pracheta

Re: Prosím

Aliya Midnight | 22.08.2018

Poslední pár neznám, ale zbytek rozhodně nebude problém ;)

Klasika pro mě :)

ThePavlaBlog | 17.07.2018

Prostě klasika Mystrade, Mormor, Johnlock, Athos/d'Artagnan a Simon/Jace ;) :* děkují a pěkně prosím :)

:)

Marky | 16.07.2018

Zdravím, moc bych chtěla Siren, Hartwin, Hannigram, 00Q, Malec a Johnlock. Ale nejvíc asi Siren těch moc není.

:)

Paulett | 16.07.2018

Za mě určitě Mystrade, Richi/Treville, Q/007 a pak něco special pro mě ;)

Přidat nový příspěvek