Adventní kalendář

18.11.2018 14:13

 

Slavnostně oznamuji, že adventní kalendář je dopsán! :)

Letos ho zveřejním na tento blog, protože blog.cz mě vytáčí čím dál víc a víc a já už na to nemám nervy. To však znamená, že nemůžu přednastavit články, ale nebojte se, někdy si přivstanu, abych je mohla zveřejnit už ráno ;)

Letos je 19 párů a 32 povídek (můžete se pokusit v komentářích uhodnout všechny páry). Začínáme 1. prosince a končíme 1. ledna 2019.

Doufám, že si ho užijete. Letos mi dal fakt zabrat.

 

UPDATE:

Drazí,

zítra konečně začínáme. Už se těším na Vaše názory. Mám pro Vás ještě jedno překvapení. Při psaní kalendáře jsem fakt musela brzdit, abych ze všeho neudělala jednorázovky (Vám by to asi nevadilo, ale kalendář bych svým tempem asi nedopsala). Proto nejoblíbenější/nejvíce chtěné povídky přetvořím do jednorázovek, jen mi musíte dát do komentářů vědět, že byste o to měli zájem.

To je ode mě asi zatím vše. Průběžné informace budu opět házet na svůj twitter. Letos možná zveřejním i pár behind the scenes fotek ;)

 

Aliya

 

Diskusní téma: Adventní kalendář

:)

Paulett | 30.11.2018

Listopad byl strašně dlouhý. Už se těším ;)

Přidat nový příspěvek