AO3

31.12.2020 08:58

 

Možná jste to někteří zaznamenali, ale už nějakou dobu mám účet na stránkách AO3 pod nickem SweetSerialKiller a postupně tam zveřejňuju své práce. Proč právě tam? Má to super výhodu - veškeré práce si můžete stáhnout. Navíc ke komentování si nemusíte zakládat účet. 

 

Udělala jsem to proto, kdyby náhodou se něco stalo s tímhle blogem, abych zase nepřišla o všechny zveřejněné práce. Adventní kalendáře jsou tam všechny kromě 2012 a 2013, které časem plánuju zveřejnit (zatím si je však můžete stáhnout ode mě). Postupně přibudou i kapitolovky a další věci.

 

Tenhle blog pořád funguje a fungovat bude, pokud by se cokoli stalo, určitě bych o tom dala vědět aspoň na Twitteru. 

 

To je ode mě vše, přeji Vám vše nejlepší do nového roku. Hlavně štěstí a zdraví. 

AM

 

 

 

 

Diskusní téma: AO3

?

ThePavlaBlog | 20.04.2021

Tak jak to s tebou vypadá? Jsi v pohodě a zdravá? Já jen, že už dlouho nic nepřibylo.

:D

ThePavlaBlog | 31.12.2020

supr, už jsem si stáhla plno povídek, když by nešel internet aspoň můžu číst. Díky, nádhera :)

Přidat nový příspěvek