Bezmocnost

03.12.2015 05:04

 

Věnováno: Listred Moriarty

 

Sebastian viděl celou Jimovu sebevraždu. Viděl, když Jim podal Sherlockovi ruku. Viděl, když ze svého kabátu vytáhl zbraň, kterou mu on sám věnoval k minulým Vánocům.Viděl, když si ji Jim vložil do úst. Viděl, když zmáčknul spoušť. Viděl, když mrtvý padl na zem. Viděl rudou krev, která vytékala z jeho rychle chladnoucího těla. Všechno to pozoroval ze svého místa na střeše dalekohledem pistole.

Nemohl nic udělat, nemohl se pohnout. Musel vyhovět rozkazům svého šéfa. Čekal.

Teprve až Holmes skočil ze střechy, mohl se zoufale rozběhnout do protější budovy, aby ještě jednou mohl Jima sevřít ve svých pažích.

Diskusní téma: Bezmocnost

Miss me?

Listred Moriarty | 05.12.2015

Já..se omlouvám. Přes prázdniny jsem furt někde lítala a po prázdninách sem na blog zapomněla.. Vzpomněla jsem si až teď. Vzpomněla jsem si na minulý adventní kalendář a znovu jsem našla tvůj blog. A když jsem viděla že je tu povídka pro mě. Na tohle se dá říct jen jediné: Miss me? Protože až teď jsem si uvědomila jak mi tvé povídky chyběly. I AM BACK GIRLS!
Jak tak koukám nic moc se nezměnilo :D pořád zabíjíš postavy :'D povídka jako vždy úžasná, bohužel pravdivá :/

Re: Miss me?

Aliya Midnight | 05.12.2015

Jasně, že jsi mi chyběla! :) Jsem tak ráda, že jsi zpátky :)

poklona

ThePavlaBlog | 03.12.2015

Ty i ze strašně smutné události, umíš udělat kouzelnou a nádhernou povídku :)

Re: poklona

Aliya Midnight | 03.12.2015

Díky moc ;)

<3

Paulett | 03.12.2015

Smutné, ale i tak moc hezké ;)

Re: <3

Aliya Midnight | 03.12.2015

Díky :)

komentár

Merope | 03.12.2015

chudák Jim, má to s Moriartym ťažké, teda...

Re: komentár

Merope | 03.12.2015

pardon preklep chudák Seb

Re: Re: komentár

Aliya Midnight | 03.12.2015

Jop, chudák Seb ;)

pomalu

Tes | 03.12.2015

zlatíčko ten čaj ti vystydne :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek