Book subscription boxes

10.06.2018 17:09

 

Ti z Vás, kteří mě sledují na twitteru, si určitě všimli, že v poslední době vkládám obrázky různých boxů :D

Propadla jsem totiž těmhle boxíkům.

O co jde?

Už minulý rok jsem se setkala na youtube s unboxing videos, kde youtubeři rozbalovali tyto boxíky, které si předplatíte a které Vám každý měsíc přinesou radost (a také ulehčí Vaší peněžence :D).

Ale všechny byly z USA a poštovné bylo nehorázně vysoké, takže jsem si nic nekoupila.

V dubnu jsem narazila na stránku cratejoy.com, což je obchod, kde naleznete spoustu těhle boxíků (knižních, pro řeny, pro muže, pro děti, pro zvířata). A když jsem zjistila, že je spousta boxíků, které se dají objednat přímo z UK, nemohla jsem odolat a hned v dubnu jsem si objednala svůj první knižní boxík.

S ohledem na cenu jsem si vybrala Chocolate and Book box.

Chocolate and book box

Co naleznete uvnitř?
 
Něco ke čtení, něco k jídlu a něco k pití. 
 
Velkou výhodou tohoto boxu je, že máte na výběr z několika žánrů (YA, Romance, ChickLit, Fantasy/Sci-fi, Thriller nebo překvapení, kdy Vám pošlou náhodnou knížku z některého z výše uvedených žánrů).
 
Ke knížce vždy dostanete čokoládu. A co je opravdu super je, že při placení se Vám objeví tabulka, kde můžete zaškrtnout své preference. Nemáte rádi čokoládu s alkoholem? Jste vegani? Žádný problém!
 
Ke knížce a čokoládě dostanete ve třech sáčcích teplý nápoj (většinou horkou čokoládu). 
 
Jako bonus jsem dostala nádhernou záložku + dopis od autora knihy, který mě neuvěřitelně pobavil.
Kolik to stojí?
 
Chocolate and book patří k levnějším boxům. Samotný box stojí 14.99 liber (cca 450 kč). Lze objednat verzi, kdy místo paperbacku dostanete knihu s pevnou vazbou, tato možnost stojí 19.99 liber.
 
S poštovným do ČR stojí box 21.94 liber (cca 650 kč).
 
Pokud objednáváte přes cratejoy, lze zvolit možnost dát jako dárek, takže pokud znáte nějakého knihomila a nevíte, co mu dát k narozeninám, myslím, že tohle je perfektní dárek, který prostě potěší.
 
Chocolate and book box se posílá z UK vždy 15. den měsíce. Box mi přišel GLS za tři dny, což je neuvěřitelná rychlost. Samotný box byl zabalen ještě v černém igelitu. Vše přišlo v pořádku krásně zabalené.
 

Fairyloot

Fairyloot je fantasy YA box. Společně s knihou Vám přijde několik předmětů inspirovaných knihami. Potěší Vás, i když jste danou knihu nečetli. Já měla v květnovém boxu bombu do koupele ve tvaru zámku, lip scrub s vůní melounu, záložky do knih, podtácek, černý čaj a krásný obal na knihu. Kromě toho dostanete záložky, dopis od autora a samolepku s podpisem autora.
 
Cena je o něco vyšší. Za samotný box zaplatíte dohromady 29.54 liber a poštovné stojí 9.43 liber. Dohromady tedy zaplatí asi 1100 kč. Box Vám přiveze DPD za cca 4-5 dnů. Knihy posílají z UK vždy kolem 20. dne měsíce.
 

Illumicrate

Illumicrate se od předchozích dvou boxů liší tím, že chodí čtvrtletně. Obsahem je velmi podobný Fairyloot, liší se pouze ve výběru knih. V Illumicrate boxu není jeden specifický žánr. 
 
Box stojí 29.99 liber, poštovné stojí kolem 7 liber, jestli si pamatuju dobře. Zaplatíte opět kolem 1100 kč. Box opět dojde DPD, odesílán z UK je kolem 15. dne v měsíci.
 
Pokud se kouknete na cratejoy, najdete tam spoustu nabídek na subscription boxy, některé levnější (např. Bookishly book box, který začíná na 10 librách), než jsem Vám zde uvedla, některé samozřejmě dražší.
 
A jak to funguje?
 
Stačí se zaregistrovat buď na cratejo.com nebo na stránkách Vašeho vybraného boxu. Vyplníte číslo karty, ze které se bude každý měsíc strhává platba. 
 
Nebojte se, předplatné můžete kdykoli bezplatně zrušit. Je nutné také dodat, že některé boxy nabízejí možnost přeskočit jeden box, takže pokud máte špatný měsíc, stačí napsat a platba se Vám strhne až ten následující.
 
Tak co, zalíbil se Vám nějaký? Zvažujete koupi?
 
 

Diskusní téma: Book subscription boxes

Wuhuu

Zia | 12.06.2018

Wuhuuuu ďakujem za super tip :)

Přidat nový příspěvek