Co se mnou je?

17.06.2021 15:04

 

Nevím, kolik z Vás sem ještě chodí, ale možná si říkáte, co se se mnou stalo?

 

Bylo toho teď na mě moc a nápady na povídky nebyly téměř žádné. Minulý srpen jsem se pustila do hubnutí. A šlo to. Jenže já to zpočátku brala špatnou cestu, takže jsem sice za měsíc zhubla 10 kg, ale byla jsem absolutně bez energie a každý den naprosto oddělaná. Celkově mám dole 23 kg a konečně jsem ze sebou trochu spokojená, ale stále řeším svůj problém s jídlem a snažím se s ním vytvořit dobrý vztah.

 

Teď ještě potřebuji udělat jednu zkoušku, abych byla do září volná.

 

Budu se teď opravdu snažit věnovat víc času blogu a hlavně musím začít plánovat adventní kalendář. Minulý rok jsem měla velké problémy ho dopsat. nějak nebyla žádná inspirace.

 

Máte dneska i povídku, tak doufám, že se bude líbit. Bylo to to jediné, co jsem v tomhle vedru dokázala vymyslet.

Diskusní téma: Co se mnou je?

Jsem ráda

Fanynkq | 20.06.2021

:) jsi jedna z mála, která v Čr píše Mystrade a to se mi zamlouvá

Re: Jsem ráda

Aliya Midnight | 20.06.2021

Moc děkuji :)

:)

Paulett | 17.06.2021

Vítej zpátky ;)

Re: :)

Aliya Midnight | 20.06.2021

Díky :)

Přidat nový příspěvek