Dárek

17.12.2020 17:17

 

Mycroft věděl, že je něco špatně, když se vrátil domů z práce a v křesle našel křenícího se Sherlocka.

,,Co jsi zase provedl?” zeptal se a protočil oči.

,,Jak bych já mohl něco udělat?” odpověděl nevinně Sherlock. ,,John mi řekl, že by bylo hezké, kdybych ti letos dal nějaký dárek. Nemáš zač mimochodem. Čeká tě v ložnici.”

Mycroft se zarazil.

,,Cože? Co jsi zase provedl?!”

,,Kromě únosu nic. No užij si to, moje práce tady skončila. Zatím!” řekl Sherlock a raději rychle odešel. 

Mycroft zůstal v šoku stát, než se vzpamatoval a vydal se do ložnice, aby se podíval, co to jeho bratr opět vyvedl.

V jeho posteli ležel nahý detektiv inspektor Lestrade, připoutaný k posteli a s mašlí kolem krku.

,,Gregory, co ti to ten idiot provedl?”

,,No nemůžu říct, že by mi to momentálně vadilo,” usmál se Greg. ,,Když už mě sem tvůj bratr dotáhl, proč toho nevyužít?”

,,Zabiju ho,” řekl Mycroft a začal ze sebe sundávat oblečení.

,,Později.”

,,Později,” přikývl a pustil se do dárku před sebou.

Diskusní téma: Dárek

:D

ThePavlaBlog | 17.12.2020

Takový dárek bych také chtěla :D

Přidat nový příspěvek