Dopis

01.12.2021 05:04

 

A/N: Začínáme. Některé příběhy jsou úplně nové, některé jsou upravené příběhy, které bývaly na starém blogu, který byl bohužel smazán.

 

J - jako jistota, kterou mi dáváš, kdykoli mi stiskneš ruku, nebo povzbudivě zmáčkneš rameno, když jsem na dně. Vždycky pak vím, že všechno bude zase v pořádku.

O - jako opatrnost, s jakou se mě dotýkáš, s jakou do mě při milování vnikáš. Skoro jako bych byl nějaká drahocenná porcelánová váza, s kterou se musí zacházet opatrně.

H - jako hebkost, kterou cítím, kdykoli se dotknu tvých vlasů. Jsou tak hebké a tak příjemné na dotyk.

N - jako nebezpečí, do kterého tě vždy při chytání zločinců vrhám. Je tu kdykoli riziko, že se ti něco stane.  Ale ty se nebojíš a vždycky mě následuješ.

W - jako vášeň a vážnost. Takový je totiž náš vztah. Vážný a plný vášně.

A - jako ano. To byla tenkrát tvá odpověď na moji otázku, jestli chceš být mým přítelem. Srdce mi poskočilo radostí, když jsi mi tenkrát odpověděl ano. 

T - jako trpělivost, kterou se mnou musíš mít. Všechny ty těla v lednici, laboratoř v kuchyni a hraní na housle ve tři hodiny ráno. Ty ale ode mě neutíkáš.

S - jako starostlivost. Staráš se o mě. Nutíš mě pravidelně jíst. Nikdy mě nenecháš vzhůru víc než dva dny. Staráš se o mě jako nikdy nikdo předtím. A já jsem ti za to vděčný.

O - jako osamělost, kterou jsem cítil, než jsem potkal tebe. Doteď si říkám, jestli to byl osud, nebo jen pouhá náhoda, že jsme oba potřebovali spolubydlícího a oba znali Mikea Stamforda. Ať to bylo cokoli, jsem za to vděčný. 

N - jako nenahraditelnost. Protože ty jsi nenahraditelný. Před tebou jsem neměl nikoho, kdo by se o mě staral jako ty, dotýkal se mě jako ty, miloval mě jako ty. Johne, jsem ti tak neskutečně vděčný, že to ani slovy neumím vyjádřit. Jsi pro mě nenahraditelný, protože já už si vůbec nedokážu představit žít bez tebe. Miluju tě, Johne.

… 

John Watson opatrně položil dopis na stůl předtím, než se rozběhl do obýváku. V očích měl slzy štěstí.  Jeho přítel ležel na pohovce. Měl zavřené oči a sepjaté ruce pod bradou. John se k němu sklonil a něžně ho políbil na rty. 

,,Miluju tě, Sherlocku.ˮ zašeptal mu do ucha. V té chvíli Sherlock otevřel oči. Palcem lehce setřel slzy z Johnovy tváře.

,,Taky tě miluju, Johne.ˮ odpověděl mu Sherlock a přitáhl si ho za temeno hlavy k dalšímu polibku.

Ani jeden nezaznamenali osobu u dveří. Paní Hudsonová se jen usmála a odešla. Její chlapci byli spolu a šťastní.

Diskusní téma: Dopis

:*

ThePavlaBlog | 01.12.2021

to je nádhera :)

Přidat nový příspěvek