I po smrti

07.10.2018 10:21

 

A/N: Jelikož momentálně nemám moc času (jak kvůli škole, tak kvůli psaní kalendáře) budou teď zřejmě přibývat jen drabbles. Jak už jsem na twitteru psala, letos má adventní kalendář téma, kteréodtajním někdy v listopadu. Zatím mám napsaných pět povídek, takže si musím trochu hejbnout :D 

 

,,Nedokážeme bez sebe být. Jeden druhého až příliš doplňujeme.”

,,To si myslíš jen ty.”

,,No tak, Wille, oby víme, že mám pravdu. Jsem jediný, kdo ti rozumí a ty, kdo rozumí mě. Jsme jeden pro druhého stvořeni. Nemůžeš mě opustit.”

Will odvrátil oči a Hannibal cítil v kostech pocit vítězství.

,,To co chci a to co musím udělat jsou dvě odlišné věci.”

,,Miluješ mě.”

,,Ano, a právě proto tě musím nechat jít.”

Silné paže popadly Hannibala a připoutaly ho na lehátko. Do místnosti vešel doktor a začal připravovat smrtící koktejl, kterým následně naplní injekci.

,,Tímhle to pro nás nekončí, Wille. Nenechám tě jít.”

Will pozoroval, jak doktor píchl Hannibalovi smrtící injekci. Hannibal se ještě chvíli hýbal, než jeho svaly znehybněly.

Hannibal byl mrtvý.

Místo toho, aby se cítil volný, si Will připadal, jako by na něj spadl kámen.

Byl si jistý, že Hannibal svůj slib dodrží.

Jeho smrt pro ně dva nebyla koncem.

Diskusní téma: I po smrti

Paráda

Karin | 28.11.2018

Tohle mi nedělej bulím.

Dag

Dag | 10.10.2018

Ronįm slzičky, tohle mi nedělej.

Re: Dag

Aliya Midnight | 13.10.2018

Omlouvám se :D

Bezinka | 07.10.2018

Teda tohle mi nedělej

Re:

Aliya Midnight | 07.10.2018

Promiň :D

Přidat nový příspěvek