Informace

30.11.2014 12:44

Letošní adventní kalendář se potýká s mnoha problémy. Nebude to jak minulý rok, když jsem povídky přednastavila. Tentokrát budou přibývat večer, až se vrátím ze školy domů. Je mi to líto, ale ani webnode ani AO3 neumí články přednastavovat a blog.cz mi zase nefunguje správně. Bude to letos jiné, ale snad vám to nebude vadit. Začínáme od zítřka a doufám, že všichni, kdo si objednali povídku, ji také náležitě okomentují. 

Co nás tedy tento rok čeká? 

32 povídek, 8 párů, 4 fandomy.

Opět vám dávám kalendář povídek. Rozdělení barev:

1. polovina obrázku: Modrá- Hannigram, Zelená- 00Q, Čevená- Preller, Žlutá- Siren

2. polovina: Modrá- Johnlock, Zelená- Mormor, Červená- Hamex, Žlutá- Mystrade

Diskusní téma: Informace

?

Listred Moriarty | 30.11.2014

*Taková ta situace když si Lis až teď uvědomila že zítra už je prosinec* Já se tak těším!!!!! Plánování tvé vraždy se odkládá na dobu neurčitou :))

-

Aliya Midnight | 30.11.2014

Jsem ráda, že se těšíte :)

:)

Naty | 30.11.2014

Už se těším jako mala na vánoce. Vim ze tohle ještě úplně vánoce nejsou ale stejně. Já tvoje povidky miluju.

<3

Alexis | 30.11.2014

Jéé... tohohle jsem se nemohla dočkat :)

ThePavlaBlog | 30.11.2014

Konečně <3 už se nemůžu dočkat

...

Akiera | 30.11.2014

Huhuhu..už se těším :D

Přidat nový příspěvek