Informace

21.11.2017 21:43

 

1, Soutěž skončila, nemáme žádného vítěze ani poraženého, takže knížky zůstávají u mě. 

2, Blíží se prosinec a s ním nezadržitelně i adventní kalendář. Jako minulý rok bude zveřejněn na starém blogu. Proč? Webnode má totiž 1 GB limit přenosu dat a minulý rok jste ho skoro dokázali vyčerpat během prvních deseti dní. Za navýšení limitu se platí a já si to holt nemůžu dovolit. Tím pádem ho letos dávám na starý blog, abych tady mohla zveřejňovat ostatní povídky (pokud na to bude vůbec čas :( ).

3, Letos bude v kalendáři 18 párů, můžete se taky těšit na 4 drabbles, které navazují na Macechu. Budou vycházet pravidelně týden po sobě (1. povídka začíná hned 2. prosince).

4, Času teď moc nemám, ale mám rozpracovanou kapitolu Konzultantů i Vánoc, nevím, kdy se mi podaří je dopsat a zveřejnit.

To je prozatím vše :)

 

Diskusní téma: Informace

<3

Alexis | 26.11.2017

Na Adventní kalendář se už moc těším :) a na drabble navazující na Macechu se těším taky.
Škoda že soutěž se nevyvedla. Sama sem chtěla něco napsat ale bohužel práce mi vzala víc času než sem čekala.

Macecha

Durani | 26.11.2017

JUPÍÍÍÍ!!! JÉÉÉJ!!!! TREVILIEU!!!

Přidat nový příspěvek