Kavárna

13.12.2018 19:30

 

Pár: Nathan/Gabriel (Half Bad trilogy)

AU: Coffee shop Au

 

Gabriel si již po několikáté povzdechl. Byla neděle odpoledne a on byl na brigádě v kavárně. Neměl však moc zákazníků, čas mu tedy utíkal hrozně pomalu. Normálně by mu nevadilo být v práci, ale dnes ráno měl v posteli svého roztomilého přítele Nathana, který mu sliboval velmi zajímavé odměny, kdyby s ním byl zůstal v posteli.

Gabriel opravdu nemohl zůstat doma a s těžkým srdcem musel vstát z postele a vydat se do práce, která se dnes zvláště vlekla.

Jaké však bylo jeho překvapení, když ve čtyři hodiny vešel do kavárny Nathan s rozcuchanými vlasy a pomačkaným oblečením.

,,Vypadáš jako bys byl celý večer vzhůru a vstal teprve před chvílí,” poznamenal Gabriel.

,,Oba víme, že je to zčásti pravda,” zamrkal Nathan a pohodlně se usadil k baru. ,,Nemohl jsem pořádně spát, potom co jsi odešel. Chyběl mi můj pohodlný polštář.”

Gabriel protočil oči, ale na tváři mu i tak hrál úsměv.

,,Počkej, až přijdeme domů.”

,,Co? Naplácáš mi na zadek?”

,,Oh, nemáš nejmenší tušení,” přislíbil Gabriel a naklonil se přes bar, dokud nebyl jen pár centimetrů od Nathana.

,,Už se nemůžu dočkat.”

Diskusní téma: Kavárna

:D

Paulett | 13.12.2018

Ten začátek mi připomíná moje časy v kavárně :D

Přidat nový příspěvek