Konec?

16.06.2018 21:41

 

Mí drazí,

poslední dva měsíce to s blogem nevypadá moc dobře. Ptáte se proč? Odšla jsem ze školy a nyní chodím na brigádu a jelikož se každý den odjíždím o půl osmé a vracím se o půl osmé večer, věřte mi, že mi na psaní moc sil nezbývá. I tak se snažím aspoň jednou týdně vyplodit malé drabble a když je čas, pracuji i na kapitole nějaké kapitolovky. A jelikož rapidně ubyl počet komentářů (nebo spíš zmizel), potřebuju od Vás vědět, jestli se mám pokusit držet blog i nadále, nebo skončit.

Upřímně skončit nechci, ale když nemám žádnou odezvu, opravdu mě to mrzí i ničí. 

Hlasujte prosím v anketě.

S láskou 

Aliya

Anketa

Konec?

Ano (4)
11%

Ne (31)
89%

Celkový počet hlasů: 35

Diskusní téma: Konec?

...

NatyNovotná | 24.06.2018

Já vím, že nekomentuji, ale já prostě není kdy nevím co mám napsat k tak úžasnému příspěvku a aby to bylo smysluplné. Moc prosím nekončí, já skoro každý den koukám jestli něco nepřibylo nového. Tvoje povidky mam moc ráda a moc ráda si je jednou za čas přečtu znovu. Byla by to hodně velká škoda kdyby si skončila. Popravdě já vůbec neřeším jestli vyjde neco nového jednou denne, jednou za týden či jednou za čas. Já jsem vždycky moc ráda když tady vidím něco nového a opravdu neřeším po jak dlouhé době to je. Já jsem vždycky nadšená z něčeho nového. Tak tě moc prosím nekončí a pokračuj dále.

neber si to tak

Tes | 21.06.2018

Hele co pořád hrotíš komentáře? Já kupříkaladu na svém blogu neviděla ani jeden komentář už dva měsíce možná dýl, ale podle statistik tam lidi chodí, jen prostě nemají zájem komentovat.

:)

marsy | 18.06.2018

Jsi ta nejlepší česká autorka co znám. Jsi také jedna z nejoriginálnějších.

..

Akiera | 17.06.2018

Mrzí mě když to vezmu zpětně, že nekomentuji - poslední dobou je to hektické ale tvoje povídky jsou jedny z těch ke kterým se vracím a pročítám když je fakt zle... ;) pokusím se komentovat :) prosím pokračuj, tvoje povídky mě drží často nad vodou!

Jsi úžasná!

marky | 17.06.2018

Zdravím, asi jako mnoho návštěvníků nenechávám komentáře, ale tvoje povídky jsou ty jediné v češtině co ještě čtu, a to protože jsem na velmi vysoké úrovni a nezáleží na délce. Doufám, že budeš pokračovat.

Neodcházej

Bezinka | 17.06.2018

Ahoj, je mi líto, že ti v tuhle chvíli nevycházejí plány, tak jak jsi si přála, ale blog prosím nepouštěj. Miluju tohle místo plné krásných příběhů a ráda se sem chodím potěšit, když je na mě život zlej. Poslední dobou se sice příspěvky objevují méně často, ale o to větší radost z nich člověk má. A slibuju, že s komentáři se polepším.

ThePavlaBlog | 16.06.2018

Ne, pokračuj. Já vím, že nejsem aktivní v přidávání komentářů. Ale to by se mělo teď zlepšit (konečně mám po škole). Tvoje povídky jsou pro mě jako droga/ sladkost/energeťák prostě mě dokáží nakopnout :)

Přidat nový příspěvek