Křeslo

24.06.2018 20:59

 

A/N: Mockrát Vám děkuji za Vaše názory. Jsem překvapená  a dojatá z Vašich názorů, které pro mě hodně znamenají. Děkuji Vám za ně. Budu se snažit provést nějaké změny. Prozatím Vám přináším malé drabble.

 

Budu za chvíli doma, jen se stavím v obchodě. Potřebuješ něco, lásko?

,,Je to záležitost národní bezpečnosti, Sherlocku! Sherlocku? Posloucháš mě vůbec?”

Sherlock otráveně protočil oči než se podíval na svého bratra, který seděl v Johnově křesle a posledních deset minut neustále mluvil o tajné akci, která Sherlocka vůbec nezajímala.

,,Měl bych tak krásné odpoledne, kdybys tu neotravoval,” povzdechl si. ,,Co se týče té záležitosti, jsme si naprosto jistý, že ji zvládneš vyřešit sám. Nevím, proč mě do toho taháš. Mám důležitější věci na práci.”

Kromě lubrikantu a kondomů, jen tebe. SH

,,Říkám si, jak neustále dokáže být tak nezodpovědný. Jeden by řekl, že tě tvůj vztah s doktorem Watsonem něčemu přiučí.”

,,Neboj se bratře, přiučil mě hodně věcem,” zamrkal Sherlock.

Mám vzít i jahody a šlehačku, nebo ti včerejší čokoláda stačila?

Mycroft si povzdechl a v ruce protočil deštník, který s sebou všude tahal.

,,Jako například?”

Přidej k tomu i zmrzlinu. Potřebuju zchladit. SH

A co přesně potřebuješ zchladit? ;)

,,Jako například jak uspokojit svého partnera během pěti minut tak, že celá ulice ví, co se děje.”

Mycroft si znechuceně ofrkl.

Přijď domů a podívej se sám.

,,Chováš se, jako bys ty a Lestrade nic takového nikdy nedělal.”

Hned jsem tam. Víš, co by mi zlepšilo náladu? Ty v té tvé purpurové košili. JEN v té košili ;)

,,My u toho neděsíme půlku Londýna!” bránil se Mycroft.

,,Možná je to tvá chyba. Třeba Lestradea neumíš uspokojit.”

,,O tomhle se s tebou nebudu bavit. Nechci o tom nic slyšet.”

,,To je škoda,” ušklíbl se Sherlock. ,,To křeslo by mohlo vyprávět.”

Mycroft se znechuceně postavil a přesedl si do druhého křesla.

,,Jestli si myslíš, že tohle křeslo je bezpečnější, jsi pořádně na omylu.”

,,Krci, Sherlocku! Je tady místo, kde jste vy dva neměli sex?”

To se dá zařídit. SH

,,Nejspíš ne,” zakroutil Sherlock nevinně hlavou. ,,John je až příliš vášnivý. Což mi připomíná, že zhruba za deset minut se vrátí z práce, takže pokud nechceš sledovat, jak mě ošuká o dveře, doporučoval bych ti sbalit se a vypadnout.”

Mycroft rychle odešel a práskl za sebou dveřmi.

Sherlock se ušklíbl, než vystartoval do ložnice pro svou purpurovou košili.

John si po včerejšku rozhodně zasloužil odměnu.

Mycroft si nemohl pomoci, ale celou dobu musel přemýšlet nad tím, zda je Gregory spokojený s jejich sexuálním životem. Přeci jen je pravda, že neměli tak pestrý sex, jak jeho bratr s Watsonem.

Když ho však ještě téhož večera pomiloval Greg na jejich jídelním stole a neustále mu připomínal, jak moc ho miluje, Mycroft si uvědomil, že si nemusí dělat starosti.

Diskusní téma: Křeslo

Paráda

Karin | 28.11.2018

Pěkné.

<3

Paulett | 26.06.2018

Oba páry jsou naprosto k sežrání :)

:D

ThePavlaBlog | 24.06.2018

Made my day :) tvoje povídky by se měli zfilmovat. Nejen, že je to radost číst, ale myslím si že i vizuální předvedení by nebylo špatné. :)

Re: :D

Aliya Midnight | 25.06.2018

Díky :D

Přidat nový příspěvek