M/M books

31.03.2018 20:32

 

Jelikož jsem v posledních dnech věnovala více času knížkám než studiu, napadlo mě, že bych Vám mohla napsat seznam slash knížek, které jsme doteď četla. Pozor, obsahuje spoilery!

Jako první bych asi začala knihou Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru.

Výsledek obrázku pro aristoteles a dante odhalují záhady vesmíru

Ta obálka je prostě nádherná :). A obsah je ještě lepší. Příběh popisuje dospívání dvou chlapců, kteří jsou nejlepší kamarádi. Spolu objevují krásy i strasti života, ale nakonec vše dobře dopadne.

Abych byla upřímná, když jsem si knihu koupila, nečekala jsem, že skončí spolu. Ale jsem moc ráda, že se tak stalo. Jedna z nejlepších knih, kteoru jsem kdy četla. Autor je skvělý vypravěč, četla jsem od něj i jiné knížky a zatím se mi všechny líbily.

5/5

Will Grayson, Will Grayson

Výsledek obrázku pro will grayson

Když jsme ji četla, celkem dost se mi líbila. Jak se tak ohlížím zpátky, dost jsem změnila názor. 

Kniha je o dvou chlapcích, kteří mají stejné jméno a náhodou se setkají. Jak je z obrázku patrné, kniha má dva autory a každý z nich píše jednu kapitolu o svém Willu Graysonovi. Greenova část je je dost podobná asi...všem jeho knížkám? Takže tam nic nového nečekejte.

Levithanova část je o chlapci, který je gay a jeho kamarádka si z něj udělá velmi špatnou srandu. Pak se stane spousta věcí a je naznačeno, že by mohl něco mít s kamarádem druhého Willa, Drobkem.

Kniha mi připadá průměrná. Rozhodně Vám ale neříkám, abyste ji nečetli. Třeba se Vám bude líbit víc a najdete si v ní něco svého.

2/5

Probuzení Simona Spiera

Výsledek obrázku pro probuzení simona spiera

Skvělá odpočinková kniha, která neustále mluví o oreu a dělá mi neskutečné chutě :D.

Simon si píše s klukem, kterého zná pod přezdívkou Blue. Jenže pak se tyto emaily dostanou na veřejnost (jestli si dobře pamatuji). Nicméně vše dobře skončí a Simon zjistí pravou totožnost Bluea a získá kluka svých snů ;).

4/5 

Muffin a čaj

Výsledek obrázku pro muffin a čaj

Novinka, která vyšla na počátku měsíce a je zároveň prvotinou tohoto autora. 

Zhltla jsem ji za dva dny. Zpočátku jsem nečekala, že mě tak nadchne. Vprostřed knihy jsem se culila a tlemila, což ve škole bylo trochu trapné, ale já to prostě musela dočíst.

Doporučuju, rozhodně doporučuju! 

Budete se smát, culit, trochu si pobrečíte, ale můžu Vám slíbit sladký konec.

4,5/5

Half Bad

Výsledek obrázku pro half bad

Tato série se občas přiřazuje k LGBT knihám. Série má tři knihy (na druhý díl jsem psala i povídku). První díl byl rozhodně zajímavý, bylo to něco nového, nový alternativní vesmír, který si autorka vymyslela. První díl jsem milovala, hlavní postava Nathan byl zamilovaný do holky, ale všichni jsme doufali, že skončí se svým novým kamarádem Gabrielem (i sama autorka se nám to snažila namluvit).

No v prvním dílu se mezi nimi nic nestane, v druhém ho Gabriel políbí, ale Nathan ho odstrčí (takže se zase nic nestane, protože celý druhý díl Nathan básní o té holce, která je naprosto blbá a všechny jen vede do průseru). A ve třetím dílu nám autorka tak trochu random oznámí, že Nathan a Gabriel spolu začali chrápat. To se dozvíme v jedné větě, jejich vztah je popsaný v druhé větě.

Nakonec Gabriel umře, Nathan tak dlouho stojí u jeho hrobu, až se promění ve strom (ano, čtete správně, v podělaný strom!). Navíc se dozvíme, že Nathan udělal té holce dítě.

Pokud bych měla hodnotit knihy vzhledem k ději, pak by první díl dostal 4/5 a druhý a třetí 2/5.

Je dost poznat, že autorka je dala pravděpodobně dohromady jen proto, že to chtěli fanoušci, ale udělala to naprosto příšerným způsobem. Chyběla jakákoli komunikace o jejich vztahu, nějaký vývoj jejich vztahu. Nic z toho jsme nedostali.

Je velká škoda, že autorka začala tak dobře, ale nedokázala si takovou kvalitu udržet po celou sérii.

Proto pokud hledáte knihu jen kvůli tomu, že je v ní gay pár, prosím, tuto rozhodně vynechte.

...............................................................................................................................................................................................................................................

A nyní přeskočíme k anglickým knihám, na kterých momentálně ujíždím :D

All kinds of tied down

Výsledek obrázku pro all kinds of tied down

Tato kniha je první v sérii The Marshals. Série má zatím čtyři díly (čtvrtý by mi snad měl přijít příští týden, jinak mám předchozí tři díly přečtené). 

Dva parťáci, z nichž jeden je gay a druhý má přítelkyni, pracují jako marshalové (něco jako policisté, akorát mají větší pravomoce). Miro je zamilovaný do Iana, ale samozřejmě ví, že Ian jeho lásku nikdy nebude opětovat. Nakonec však spolu skončí (brzy poté co se Ian dozví, že ho jeho přítelkyně podvádí).

Co můžete čekat?

Sex, humor, napětí, přestřelky.

4/5

The weight of it all

Výsledek obrázku pro weight of it all

Henryho opustí přítel s tím, že je Henry tlustý a on už tak dále žít nemůže. Henry se rozhodne se sebou něco udělat a skončí v posilovně, kde potká osobního trenéra Reeda. Reed mu pomáhá, podporuje ho a Henry tak postupně hubne. Začne se cítit líp a zároveň si uvědomí, že k Reedovi cítí něco víc než jen přátelství.

Kniha je vážně skvělá, bála jsem se, že mě nebude bavit kvůli nějakým dlouhým popisům cvičení, to se naštěstí nestalo. 

Líbí se mi, jak se Henry v průběhu knihy mění. Na začátku se cítí mizerně, ale postupem času cítíte, že on sám se cítí líp, je o něco málo sebejistější a nakonec nalezne i pravou lásku.

Henryho si zamilujete, je to trochu nerd a nevidí si do huby. Říká to, co má na mysli, čímž Reeda neustále rozesmívá, a vaří jako bůh.

Navíc si s Reedem pořád vyměnují recepty, po kterých budete slintat blahem.

4/5

Finders keepers

Výsledek obrázku pro finders keepers n r walker

Přísahám Bohu, že tahle kniha mi způsobila cukrovku. Byla tak neuvěřitelně sladká.
Griffin najde psa, který má na obojku číslo svého páníčka. Začne si tak psát s Danem. Ti dva si okamžitě padnou do oka a poté, co si navzájem pošlou svoje fotky, jsou do sebe až po uši zamilovaní.  
Dane si svého psa vyzvedne, ale s Griffinem i tak zůstává v kontaktu. Nakonec se samozřejmě dají dohromady, dočkáte se několika 18+ scén.
Samozřejmě zde najdete i spoustu humoru, zvlášť protože Griffin bydlí se sedmdesátiletou Bernice, která peče brownies s marihuanou :D
Je to vážně sladké :D Možná až moc, ale jako odpočinkové čtivo po dlouhém dni je to vážně ideální ;)
4,5/5
................................................................................................................................................................................................................................
Zaujala Vás některá kniha? Popřípadě doporučili byste mi nějakou knihu? 
Kdybyste měli jakékoli dotazy, nebo se mnou nesouhlasíte, napište :).

Diskusní téma: M/M books

:)

R.Black | 09.12.2018

Dámy, viem že píšem trochu pozde, ale nedalo mi to. Obvykle sa k tomu nevyjadrujem, len nechápem ako ste mohli zabudnúť, povedal by som na kultové knihy: Daj mi tvoje meno, Ja, Simon, Skrotená hora, Obraz Doriana Graya. To je len taká ochutnávka

Re: :)

Marsy | 06.01.2019

Skoro se všemi souhlasím, ale Já, Simon je to samé jako Probuzení Simona Spiera. knihu vydali pod názvem Já, Simon kvůli filmu

Aaaaaa

Zia | 30.09.2018

Krásne knihy, ktoré ničia môj rozpočet. Takže ďakujem :) :)

Aha...

Schnuffelka | 20.04.2018

Tak jsem právě zjistila, že nutně (velmi nutně) potřebuju přečíst The Marshals. (A ještě další.) Ale kdo by potřeboval peníze, když může mít knížky. :)

:)

Marky | 01.04.2018

Mohu se zeptat, kde jsi knihy v angličtině sehnala?

Re: :)

Aliya Midnight | 01.04.2018

Jasně :D
Kupuju je na bookdepository.com, mají tam spoustu knih v angličtině (nebo i němčině, francouzštině, atd.). Super je, že neplatíš žádné poštovné a ani ty knihy nejsou vůbec drahé (stojí stejně jak tady).
Platí se tedy pouze kartou, ale to by neměl být problém :)

Re: :)

Aliya Midnight | 01.04.2018

Navíc ty knihy dojdou většinou za deset dnů, což je naprosto super :D

Děkuji za rozšíření obzorů

Saku | 01.04.2018

Jelikož jsem četla první čtyři, doporučila bych ti třeba The Song of Achilles, Carry On, trilogii Captive Prince nebo z našich luhů a hájů Buzíčky. :>

Re: Děkuji za rozšíření obzorů

Aliya Midnight | 01.04.2018

Super, děkuji!
Carry on jsem četla, ale tolik mě nezaujalo. Ta hlavní kniha Fangirl se mi líbila o něco víc :)

Hmm

Tes | 01.04.2018

A co klasika Upíří kroniky to sem nepatří?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek