Manželé a synové

11.12.2021 10:14

 

,,Tati, proč utíkáme?ˮ zeptal se Hamish a se zájmem pozoroval svého otce, jak jim balí věci do tašky.

,,Proč? Protože až se tvůj tatínek dozví, že jsme k našim experimentům použili jeho svetry, veškeré nádobí v kuchyni, plus jsme vyhodili náš byt do vzduchu, zabije nás.ˮ

,,Proč by nás zabíjel? Vždyť je doktor! On přece lidi léčí, nezabíjí je,ˮ namítl Hamish.

,,Tvůj tatínek je sice doktor, ale byl taky voják a míval špatné dny. Věř mi, synu, že to nechceš zažít. O důvod víc, abychom si pospíšili.ˮ

Sherlock rychle popadl tašky a Hamishe a utekl na ulici, kde čekalo černé auto jeho bratra, aby je odvezlo do bezpečí. Byly situace, jako tyto, kdy byl rád, že jeho bratr má všude štěnice a kamery, a tak mu může kdykoli zachránit krk.

,,Tati, proč utíkáme?ˮ zeptal se zvědavý Alex a díval se, jak jeho otec balí tašky s jejich věcmi.

,,Proč? Protože až se tvůj otec dozví, že jsem mu rozbil jeho oblíbenou zbraň, že jsme omylem nechali vyhořet byt, a že jsem ho omylem poslal na špatnou misi, zabije mě. Možná i tebe.ˮ

,,Cože?! To by tatínek nikdy neudělal! On není zlý,ˮ namítl Alex.

,,Zlato, on se živí tím, že je zlý. Teda já ho za to živím.ˮ

,,Co tím myslíš?ˮ 

,,Moc složité. Až budeš větší, tak ti to vysvětlím,ˮ vymlouval se Jim.

,,Ale já to chci vědět hned!ˮ protestoval Alex.

,,Ne později!ˮ

,,Teď!ˮ

,,Později, Alexi!ˮ

,,Teď, nebo nikam nejdu!ˮ

,,Teď už chápu, co Sebastian myslel tím, když řekl, že Alex je stejně tvrdohlavý jako já,ˮ pomyslel si Jim a přemýšlel, jak zastavit svého syna od vyptávání a rychle utéct pryč do bezpečí. Byl si totiž jistý, že pokud na ně Sebastian přijde, skončí mrtvý. A to vážně nechtěl.

O pár dnů později seděli John se Sebastianem v malé hospůdce, pili pivo a probírali svůj těžký život se svými génii.

,,Vyhodil byt do vzduchu, zničil všechny moje věci a utekl i s Hamishem,ˮ povzdychl si John.

,,Nechal vyhořet byt, zničil moji zbraň a utekl i s Alexem,ˮ povzdychl si zase Sebastian.

,,Někdy vážně musím uvažovat, proč jsem si ho vzal.ˮ

,,To já taky. Nejděsivější na tom však je, že bych to udělal kdykoli znovu.ˮ

,,Souhlasím,ˮ přikývl John. ,,Tak na naše šílené manžely a naše syny aneb jejich malé kopie.ˮ pozvedl John sklenici s pivem.

,,Na šílené manžely a na naše syny.ˮ 

Přiťukli si a dál se zájmem sledovali fotbal a popíjeli pivo.

Diskusní téma: Manželé a synové

:D

ThePavlaBlog | 11.12.2021

:D

Přidat nový příspěvek