Moje srpnové čtení

29.08.2021 14:39

 

Blíží se konec srpna a já bych ráda sepsala seznam všech knih, které jsem stihla za celý měsíc přečíst. Tentokrát byly všechny v angličtině, proto pokud hledáte inspiraci na čtení, směle do toho. Všechny jsou m/m.

 

1) Jonny Garza Villa - Fifteen hundred miles from sun (contemporary young adult)

    Trigger warnings: homophobia.

    Odkaz na goodreads.

    Moje hodnocení: 4,5/5

 

2) Aiden Thomas - Cemetery boys (fantasy young adult)

    Odkaz na goodreads.

    Moje hodnocení: 4/5

 

3) K. J. Charles - A charm of magpies (historical romance) 

    Série knih - odkaz na goodreads.

    Odkaz na stránky autorky pro lepsí orientaci a pro bonusový obsah.

    Moje hodnocení (průměrné hodnocení celé série): 3,5/5

 

4) Alice Oseman - Nick and Charlie (contemporary young adult) 

     Patří do série Heartstopper.

     Odkaz na goodreads.

     Moje hodnocení: 2/5 (neseděl mi autorčin psaný styl, její komiksy jsou mnohem lepší, pokud milujete sérii Heartstopper, bez této knihy se v klidu obejdete)

 

5) Okura - I think our son is gay (manga)

    Odkaz na goodreads.

    Moje hodnocení: 5/5

 

6) Trung Le Nguyen - The magic fish (contemporary fiction)

   Pro mladší publikum, ale velmi zajímavá kniha, proložená klasickými pohádkami. Doporučuji aspoň vyzkoušet, ne každému zřejmě sedne.

   Odkaz na goodreads.

   Moje hodnocení: 4/5

 

7) Nora Sakavic - All for the game (contemporary sport young adult)

    Série 3 knih - trigger warnings: rape, graphic violence.

    Odkaz na goodreads.

    Moje hodnocení: 3,5/5

Diskusní téma: Moje srpnové čtení

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek