Můj otec se tě snaží zabít

09.12.2021 06:31

 

John se zájmem pozoroval Sherlocka, který právě v kuchyni vyráběl nějakou divnou směs.

,,Lásko, co děláš?ˮ zeptal se podezřívavě.

,,Jed, jehož přítomnost v lidském těle nebo v jídle by se nedala zjistit.ˮ

,,Neplánuješ doufám Mycrofta otrávit.ˮ

,,Mycrofta? Ne, ale dobrý nápad, Johne. Na něm to vyzkouším později.ˮ

,,Jak myslíš.ˮ

John se otočil k odchodu, ale na poslední chvíli se zastavil.

,,Když to neděláš pro Mycrofta, tak pro koho?ˮ

,,Pro přítele našeho syna. Řekni mi, Johne, nelíbila by se ti malá rodinná večeře?ˮ 

,,Ne. Opovaž se ho dotknout.ˮ

,,Ale, Johne!ˮ

,,Ne!ˮ

,,Můžu to teda použít na Mycroftovi?ˮ zeptal se Sherlock.

,,Ne!ˮ

,,Jime, zlato, co to děláš?ˮ zeptal se Sebastian, když pozoroval Jima objednávat z internetu výbušniny.

,,Objednávám nám trhaviny,ˮ odpověděl Jim.

,,A proč?ˮ

,,Ehm… chci si udělat ohňostroj?ˮ

,,Správná odpověď je: Chci si udělat ohňostroj z malého Holmese,ˮ opravil ho Sebastian.

,,Nechápu, proč si tak podezřívavý, Sebastiane.ˮ

,,A já zase nechápu, proč mám pak ve všem pravdu.ˮ

,,Uhm.. nevím o čem mluvíš?ˮ

,,Malého Holmese necháš na pokoji. Nestojím o to, aby po nás šla celá britská vláda, Scotland Yard a bůhví, kde ještě všude mají známí!ˮ

,,Ale, Sebastiane!ˮ

,,Ne. Zruš tu objednávku, nebo o tom řeknu Alexovi.ˮ

,,Fajn!ˮ vzdal se.

,,Hodný kluk.ˮ

Můj otec pro tebe vařil jed. HWH

Můj otec tě chtěl vyhodit do vzduchu. AMM

Proboha. HWH

Naštěstí ho taťka zastavil. AMM

Díky bohu. Zlikvidoval jsem všechen jed, tak snad bude vše v pořádku. HWH

Máme příšerné rodiny, co? AMM

To jo. Stejně bych své otce za nic na světě nevyměnil. HWH

Já taky. A tebe bych už vůbec za nic nevyměnil. AMM

Stejně radši pro jistotu zkontroluj všechno, co chceš sníst. Můj otec je na schovávání věcí, zvláště nebezpečných věcí, expert. HWH

Dávej na sebe pozor též. AMM

Budu. Miluju tě. HWH

Já tebe taky. AMM

 :). HWH 

Diskusní téma: Můj otec se tě snaží zabít

:D

ThePavlaBlog | 09.12.2021

chudáci kluci

Přidat nový příspěvek