Mycroftovi je zima

16.12.2014 05:05

Věnováno: ThePavlaBlog

 

Byla prosincová noc, ale místo sněhu venku zuřila bouřka. V celém domě byla příšerná zima. Elektřina už dávno vypadla a Gregovi s Mycroftem nezbývalo nic jiného, než si v krbu v jejich obýváku udělat oheň, lehnout si na nejbližší pohovku a snažit se zahřát.

Mycroft rozdělal oheň a Greg jim zatím z ložnice přinesl nejteplejší deky v domě. Spolu si lehli na pohovku vedle krbu a tulili se pod dekami. Mycroft který se nejprve třásl zimou, se konečně přestal třást. Díky bohu za Grega, který mu dělal přenosný radiátor.

,,Víš, jsem rád, že je bouřka,” začal Greg a Mycroft se na něj podíval s naštvaným pohledem. ,,Nedívej se na mě tak. Kdyby teď fungovala elektrika, pracovali bychom. Teď si ale můžeme odpočinout a kdo ví, co se ještě může stát,” zamrkal Greg a Mycroft si k sobě těsněji přitáhl deku.

,,Zapomeň, dokud mi nebude teplo, nebude žádný sex pro tebe.”

,,Opravdu ne? Ani kdybych smlouval? Víš, že jsem dobrý vyjednavač.”

,,Ne.”

,,Ať je tedy po tvém. Miluju tě, Mycey.”

,,A já tebe, i když nevím proč.”

,,Protože jsem sexy.”

,,To je ale sebevědomí.”

,,Sám jsi to řekl na naší svatbě.”

,,Opravdu? Nepamatuju si to.”

,,Řekl jsi: „Jsi ten nejkrásnější muž na světě, můj drahý Gregory.“ A později jsi řekl: „Jsi tak sexy, pojďme do našeho pokoje užít si trochu legrace.“ Bože, opravdu se červenáš?”

,,Je mi zima,” bránil se Mycroft.

,,No jistě. Chceš, abych tě pořádně zahřál. Víš, že to dokážu.”

,,Přestaň mluvit a radši se pusť do práce.”

,,S radostí, moje sladká královno.” 

Diskusní téma: Mycroftovi je zima

<3

Paulett | 16.12.2014

Kvalita příběhů stoupá geometrickou řadou. ;) Super povídka.

-

Aliya Midnight | 16.12.2014

Jsem vážně ráda, že se líbí...

Re: -

ThePavlaBlog | 16.12.2014

Tvoje povídky si dokážu představit i vizuálně :)

<3 taji štěstím <3

ThePavlaBlog | 16.12.2014

Ano opravdu taji štěstím, dokonce padlo jedno balení kapesníčků. :´) děkuji :)

Listred Moriarty | 16.12.2014

Re:

Listred Moriarty | 16.12.2014

Souhlasím s Alexis :D Krása :3

<3

Alexis | 16.12.2014

Já už ani nevím co k tomu mám psát za komentáře :D všechny adventy jsou totiž perfektní :)

Už zas

Tes | 16.12.2014

Opět a zas slintám :P

Přidat nový příspěvek