Mýlit se

04.12.2018 00:05

 

Pár: Sherlock Holmes/John Watson

AU: Bodyguard!John

 

Mycroft litoval dne, kdy přiřadil John Watsona jako bodyguarda pro svého bratra. Od té doby, co Watsona najal, ho nachytal snad stokrát s kalhotami u kotníků objímajíc Sherlocka, který se nacházel ve stejném stavu.

Snažil se jejich vztah zničit už v počátečním stádiu, ale oba muži byli příliš tvrdohlaví a ani jeden z nich jej nechtěl poslechnout.

Mycroft se upřímně bál dne, kdy jeden druhému zlomí srdce a celý jejich vztah skončí v troskách. Bál se, protože pro Sherlocka by to byla obrovská rána. Nechtěl vidět svého malého bratra v slzách.

K jeho velkému překvapení však dalším krokem v jejich vztahu byla svatba.

Když je viděl stát u oltáře s velkými úsměvy na tvářích a upřímnou láskou v očích, mohl sám sobě v duchu přiznat, že se mýlil.

A poprvé v životě za to byl rád.

Diskusní téma: Mýlit se

Ha já to tušil

Tes | 04.12.2018

Tak ze včerejšího spoileru jsem věděla, že se to bude týkat Mycrofta, ale že zrovna takhle to ne :D *brečí smíchy*

Re: Ha já to tušil

Aliya Midnight | 04.12.2018

;)

<3

Paulett | 04.12.2018

Hihi...Jak přesvědčit Mycrofta Holmese, že není neomylný? Mít sex :D :D Ale jo...to sedí.

Re: <3

Aliya Midnight | 04.12.2018

Asi tak, na Johnlock to rozhodně sedí :D

Elecqua | 04.12.2018

Já jsem taky ráda, že se spletl. Jen nevím, jak si je představit s kalhotami u kalhot

Re:

Aliya Midnight | 04.12.2018

To se tak stává, když píšeš tři povídky v jeden den, protože máš strach, že to do prosince nestihneš. Pak to opravím. Díky za upozornění :D

Přidat nový příspěvek