Návrat

06.12.2019 07:27

 

James Bond, agent 007, si to se svým typickým úsměvem nakráčel do Q-oddělení. Právě se vrátil z Afriky, kde se mu podařilo ztratit půlku vybavení, se kterým ho Q na misi poslal. Zoufalé situace prostě vyžadovaly zoufalé činy. 

Najít Q v davu jeho podřízených nebylo těžké, poznal by ho všude. 

Jen o chvíli později Q vzhlédl a podle Bondova úsměvu poznal, že mu nenese dobré zprávy. Protočil oči, než se otočil k Bondovi zády a vydal se do své kanceláře. Bond ho samozřejmě následoval.

Po vstupu dovnitř za nimi zamknul dveře, žaluzie už byly zatažené, nikdo tedy neviděl dovnitř.

Skvěle.

,,Mám doufat, že jsi mi přinesl vůbec něco?” zeptal se Q s pozdviženým obočím a opřel se o svůj stůl.

Bond nevinně pokrčil rameny.

,,No víš, utíkal jsem před teroristy a pak se objevil tygr a..”

,,Výmluvy, výmluvy,” protočil Q oči a přebral si od Bonda aspoň těch pár kusů vybavení. 

,,Ale přinesl jsem ti malý dárek.” Z kapsy saka vytáhl malý USB disk. ,,Je na tom seznam dealerů a klientů. Odpustíš mi?”  

Q si jen povzdechl, než se pár kroky dostal před Bonda a přitáhl si ho k sobě, aby ho mohl vášnivě políbit. Chyběl mu.

,,Vítej doma,” pronesl, když se od sebe odpojili. Dokonce se na jeho rtech objevil i malý úsměv.

,,Díky, lásko. Plánuju dneska uvařit večeři, vrať se brzy domů, prosím. Chci oslavit, že jsem se vrátil bez vážného zranění,” řekl Bond, než prstem přejel po Q hladkých rtech. 

Q se lehce otřásl, než přikývl. Moc dobře věděl, jak Bond oslavoval své úspěšnější mise.

Jak se zdálo, čekal ho velmi uspokojující večer.

Diskusní téma: Návrat

:D

ThePavlaBlog | 06.12.2019

tak u toho bych chtěla být :D

:)

Paulett | 06.12.2019

Taková romantika :D :D

Přidat nový příspěvek